Η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων αναμένεται να αυξηθεί από περίπου 148 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 σε σχεδόν 222 δισεκατομμύρια δολάρια το 2026, με CARG 4,6% ετησίως (μεταξύ 2019 και 2026), σύμφωνα με έκθεση της Zion Market Research.

Η άνοδος του διαθέσιμου εισοδήματος, η μεσαία τάξη, ο μεταβαλλόμενος τρόπος ζωής και η προτίμηση των Millennials για βιωματικά ταξίδια αναμένεται να συνεχίσουν να οδηγούν την κούρσα ανάπτυξης της βιομηχανίας φιλοξενίας.

Οι μεγάλοι παίκτες που θα κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά φιλοξενίας

Marriott International, Hilton και Wyndham Hotels & Resorts κυριαρχούν και θα συνεχίσουν να έχουν την “μερίδα του λέοντος” και τα επόμενα χρόνια στην παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία απογραφής από την παγκόσμια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων φιλοξενίας STR.

  • Η Marriott International, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ξενοδοχείων παγκοσμίως. Λειτουργεί περίπου 1,3 εκατομμύρια δωμάτια σε όλο τον κόσμο σε 30 μάρκες, όπως το Marriott, το Courtyard και το Sheraton, καθώς και οι νεότερες μάρκες της Autograph, Tribute και Moxy.
    Η Marriott, σύμφωνα με την έκθεση της Zion Market Research, θα επεκτείνει το μερίδιο των δωματίων και των εσόδων της στον ξενοδοχειακό κλάδο κατά την επόμενη δεκαετία, οδηγούμενη από τους ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς υποστηριζόμενη από νεότερες μάρκες, καθώς και από το πρόγραμμα αφοσίωσής της.
  • Η Hilton Worldwide Holdings (HLT) εκμεταλλεύεται 923.000 δωμάτια σε 15 μάρκες, που συνδυάζουν το midscale μέσω πολυτελών τμημάτων.
    Το Hampton και το Hilton είναι τα δύο μεγαλύτερα εμπορικά σήματα, τα οποία αντιπροσωπεύουν συνολικά περισσότερο από το 50% των δωματίων.
    Ο κορυφαίος αγωγός της Hilton, η ελκυστικότητά της μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών και το υψηλού επιπέδου πρόγραμμα αφοσίωσής, συμβάλλουν στην αύξηση της μετοχής της που αναμένεται να είναι μεταξύ των ταχύτερων της βιομηχανίας κατά την επόμενη δεκαετία.
  • Το Wyndham Hotels & Resorts (WH) εκμεταλλεύεται 812.000 δωμάτια σε 20 μάρκες με κορυφαίες το Super 8 (που αντιπροσωπεύει περίπου το 22% των δωματίων), το Days Inn (17%) και το Ramada (14%).
    Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν το 62% των συνολικών ακινήτων του.
    Ο φορέας εκμετάλλευσης αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει σταδιακά το μερίδιο των δωματίων στη ξενοδοχειακή βιομηχανία και να ενισχύσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του.