Η ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφει, με επιστροφή σε προσωπικές και εταιρικές εκδηλώσεις του κλάδου, υπό την προϋπόθεση ότι οι επιχειρηματικές ανάγκες εξισορροπούνται με κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς λόγους. .

Έρευνα της Accor διαπίστωσε ότι οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν μόλις 24% από το 2019 και αναμένεται να επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα έως το 2024 (Deloitte).

Η πρόσφατη παγκόσμια έρευνα για επαγγελματικά ταξίδια της Accor ευθυγραμμίζεται με αυτήν την επιστροφή στις δαπάνες πριν από την πανδημία, καθώς το 57% των ερωτηθέντων αναμένει αύξηση του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού το 2024 έναντι των δαπανών του 2023.

Οι ίδιες εταιρείες τοποθετούν την «εμπειρία ταξιδιώτη» ως το δεύτερο πιο κρίσιμο στοιχείο για το 2024, μετά την εξοικονόμηση κόστους κατά σειρά προβολής. Και το 46% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι δεν ήταν πιθανό να περιορίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για το υπόλοιπο του έτους.

Η αξία της επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο είναι αναμφισβήτητη, με τους επαγγελματίες να υπολογίζουν 25% περισσότερα έσοδα όταν συναντώνται προσωπικά. Και η ουσία δεν είναι η μόνη εξίσωση όταν οι εργαζόμενοι χρειάζονται αλληλεπίδραση με συναδέλφους και συνεργάτες για την ψυχική τους υγεία και την επαγγελματική τους ικανοποίηση. Κάθε ταξίδι αξιολογείται προσεκτικά ως προς την απόδοση επένδυσης και, όλο και περισσότερο, απόδοση προσδοκίας – χωρίς επιστροφή, χωρίς πτήση.

Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες ήταν στο μυαλό πολλών. Μια έρευνα της Accor σε εταιρικούς πελάτες αποκάλυψε ότι το 54% έθεσε τις εκπομπές άνθρακα ως την πρώτη προτεραιότητα  και η «απόδοση βιωσιμότητας προμηθευτών για την προμήθεια και επιλογή ξενοδοχείων το 2024» κατατάχθηκε ως εξαιρετικά σημαντική στις αποφάσεις κρατήσεων.

Ταξιδιώτες και ξενοδόχοι, πρέπει να συνεργαστούν για πιο βιώσιμα ταξίδια. Πάνω από το 70% των ξενοδοχείων της Accor διαθέτουν εργαλεία μέτρησης άνθρακα και οι εκπρόσωποι ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα ανά διανυκτέρευση για υψηλότερα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια.

Ο συνδυασμός συσκέψεων με σκόπιμο ελεύθερο χρόνο σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες μένουν περισσότερο, κάνουν περισσότερα και κατεβάζουν ταχύτητα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την παραγωγή άνθρακα.

Η ευημερία των επαγγελματιών ταξιδιωτών πρέπει να είναι υψίστης σημασίας. « Οι καταναλωτές σήμερα καταλαβαίνουν ότι πρέπει να έχουν την υγεία », δήλωσε ο Emlyn Brown, παγκόσμιος ανώτερος αντιπρόεδρος ευημερίας στην Accor. « Η ικανότητά μας να προσφέρουμε μια αυθεντική, ολιστική και εξαιρετικά θεωρημένη προσφορά ευεξίας είναι ζωτικής σημασίας. Πρόσθεσε: « Τέσσερις στους πέντε επισκέπτες μας, ανεξαρτήτως ηλικίας, δημογραφικών στοιχείων ή χώρας, κάνουν καθημερινά ένα βήμα για να βελτιώσουν την ευημερία τους — επομένως πρέπει να ανταποκριθούμε και να υπερβούμε αυτή τη ζήτηση σε όλες τις επωνυμίες μας, ανεξάρτητα από το ποια ένας ταξιδιώτης μένει μέσα.»

Οι εκπρόσωποι του Masters of Travel ανέφεραν ότι τα προγράμματα αφοσίωσης παίζουν έναν παράγοντα που προσελκύουν τους υπαλλήλους να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους, με τους νεότερους ταξιδιώτες να αναζητούν βιωματικές ανταμοιβές όπως συναυλίες, ποτά, ακόμη και ενοικίαση ποδηλάτων.

Ενώ η τεχνολογία είναι το κλειδί για κρατήσεις σε όλους τους τομείς, πρέπει να είναι ανθρωποκεντρική, σχεδιασμένη να βελτιώνει τη διαδικασία και η ανθρώπινη επαφή δεν πρέπει να είναι μακριά.