
Έτοιμη να υποδεχθεί το αυξημένο επιβατικό κοινό της πασχαλινής περιόδου δηλώνει η ΟΛΠ Α.Ε., έχοντας ολοκληρώσει σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά.
Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν την ανακαίνιση κτηριακών υποδομών στους σταθμούς επιβατών, την τοποθέτηση στεγασμένων χώρων αναμονής, νέων καθισμάτων και πρασίνου, καθώς και τη βελτίωση της σήμανσης, με στόχο τη διευκόλυνση της μετακίνησης και την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επιβατών.
- Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ασφάλεια και την ομαλή κυκλοφορία: τοποθετήθηκαν περισσότερα από 1.700 προστατευτικά κολωνάκια, δεκάδες πινακίδες προειδοποίησης και σωστικά μέσα, ενώ πραγματοποιήθηκαν και δομικές βελτιώσεις σε κρίσιμα σημεία πρόσβασης και προβλήτες.
- Επίσης, ανακατασκευάστηκαν πλήρως σκάλες και οδοστρώματα σε περιοχές υψηλής κυκλοφορίας, όπως η Ακτή Τζελέπη.
- Σημαντικές παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν και στο υπόγειο πάρκινγκ Καραϊσκάκη, το οποίο διαθέτει πλέον αυτόματα συστήματα διαχείρισης, νέο φωτισμό και «έξυπνες» υποδομές, ενώ επίκειται η εγκατάσταση φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων.
- Οι διαγραμμίσεις ανανεώθηκαν σε συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα, για την καλύτερη καθοδήγηση οχημάτων και πεζών.
- Ένα επιπλέον ασθενοφόρο έχει τοποθετηθεί στο κεντρικό επιβατικό λιμάνι, ενώ έχουν ενισχυθεί οι περιπολίες με πρόσθετο προσωπικό και οχήματα, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας κατά την εορταστική περίοδο.
Σύμφωνα με την ΟΛΠ Α.Ε., οι πρωτοβουλίες αυτές εντάσσονται στο ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο του Οργανισμού και ευθυγραμμίζονται με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αποτυπώνοντας τη κοινή δέσμευση για ένα σύγχρονο, ασφαλές και λειτουργικό λιμάνι.
Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας των χιλιάδων επιβατών που διέρχονται καθημερινά από το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Ευρώπης, ιδιαίτερα κατά τις περιόδους αιχμής.
Απευθύνοντας παράλληλα εορταστικές ευχές προς ταξιδιώτες, συνεργάτες και φορείς, η Διοίκηση της Εταιρείας επιβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να επενδύει στρατηγικά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενισχύοντας τη θέση του λιμένα ως κόμβου υψηλής προστιθέμενης αξίας για την ελληνική ακτοπλοΐα και τον τουρισμό.
Σχετικά με την ΟΛΠ Α.Ε.
Η ΟΛΠ Α.Ε., εισηγμένη εταιρεία του Χρηματιστηρίου Αθηνών διαχειρίζεται και λειτουργεί τον Λιμένα Πειραιά το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας και ενός από τα πιο ολοκληρωμένα λιμάνια στην Ευρώπη από πλευράς λιμενικών υπηρεσιών. Οι δραστηριότητες στο Λιμάνι του Πειραιά περιλαμβάνουν την κρουαζιέρα, τη μεταφορά επιβατών, τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και αυτοκινήτων, τις γενικές μεταφορές, τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τα logistics και υπηρεσίες ελεύθερης ζώνης. Κύριος μέτοχος της ΟΛΠ Α.Ε. με ποσοστό 67% είναι η COSCO Shipping, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου.
Την τελευταία δεκαετία η ΟΛΠ Α.Ε. σημειώνει αδιάληπτη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον και με στοχευμένη χρήση των νέων τεχνολογιών και των εργαλείων ψηφιοποίησης, σε όλο το φάσμα των λιμενικών της δραστηριοτήτων, συνεισφέροντας σε μεγάλο βαθμό στην οικονομία της χώρας και κυρίως ανταποδίδοντας σημαντικά οφέλη στην ελληνική κοινωνία.
Η ΟΛΠ Α.Ε. κατέχει την πιστοποίηση “ECO PORT”, βρίσκεται στη λίστα ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών και συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο βιώσιμες εταιρείες της Ελλάδας το 2024.