titania2603

Στις αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Ινδίας, επενδύει το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, με τη συμμετοχή του σε μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Όπως ανακοίνωσε σχετικά, το ξενοδοχείο συμμετείχε στη FITUR International Tourism Trade Fair που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο στη Μαδρίτη, στην OTM Travel Trade Show στη Βομβάη και στην ITB Travel Trade Show του Βερολίνου.

Στη στρατηγική του ΤΙΤΑΝΙΑ εντάσσεται η στήριξη της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας και ειδικότερα του city break τουρισμού.

Ο Διευθυντής Πωλήσεων του ΤΙΤΑΝΙΑ κ. Χρήστος Παναγέας, δήλωσε σχετικά: «Παρά τα όποια οικονομικά προβλήματα αντιμετωπίζει η χώρα μας, ο ελληνικός τουρισμός αντιστέκεται και εξακολουθεί να εισφέρει στην αγορά. Ειδικότερα η Αθήνα, μετά τα τελευταία χρόνια δυσκολιών που πέρασε, βρίσκεται σε πλήρη φάση ανάκαμψης. Τα μηνύματα είναι θετικά και πιστεύουμε για το 2014 σε μια διευρυμένη τουριστική περίοδο για την Πρωτεύουσα. Διατηρώντας τη δυναμική του παρουσία στις ανεπτυγμένες αγορές, το Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ έχει αναπροσαρμόσει την πολιτική του και έχει στραφεί δυναμικά σε αναδυόμενες αγορές που έχουν επιδείξει έντονο ενδιαφέρον για το τουριστικό προϊόν της Αθήνας, όπως η Ινδία και η Βραζιλία. Είμαστε αισιόδοξοι ότι, και φέτος, ο ελληνικός τουρισμός θα καταγράψει επίπεδα-ρεκόρ και θα δώσει μια δυνατή χείρα βοηθείας στη συλλογική προσπάθεια για έξοδο από την κρίση».