Περίπου 90 εκατ. νέους ταξιδιώτες μπορεί να καλωσορίσει μέχρι το 2025 η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, σύμφωνα με προβλέψεις από τη Visa International Travel (VISIT) καθώς αυξάνεται η ευημερία μεταξύ μιας νέας γενιάς καταναλωτών από την Ασία και τον Ειρηνικό.
Παράλληλα, οι συγκεκριμένοι τουρίστες είναι πιο πιθανό να κάνουν ταξίδια μακρινών αποστάσεων, καθώς τα επίπεδα εισοδήματος σταδιακά αυξάνονται, όπως προβλέπει η πλατφόρμα Visa International Travel (VISIT).
“H τάση στα ταξίδια αλλάζει μεταξύ των καταναλωτών της Ασίας-Ειρηνικού, καθώς η αύξηση του εισοδήματος των νοικοκυριών εξακολουθεί να ξεπερνά την οικονομική ανάπτυξη στις περισσότερες χώρες της περιοχής. Τα ταξίδια στο εξωτερικό δεν γίνονται μόνο πιο συνηθισμένα αλλά και οι άνθρωποι ταξιδεύουν πιο συχνά σε προορισμούς όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ “, δήλωσε ο Glenn Maguire οικονομολόγος της Asia Pacific, Visa.
Ειδικότερα, οι ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη έχουν τη μεγαλύτερη ευημερία (52%) και προτιμούν ταξίδια σε μεγάλες αποστάσεις.
Ακόμη και μεταξύ των αγορών με αναπτυσσόμενα νοικοκυριά μεσαίου εισοδήματος, όπως η Ινδονησία (38%) και η Ινδία (13%), οι περιφερειακοί ταξιδιωτικοί προορισμοί γίνονται δημοφιλείς ανάλογα με την αύξηση του εισοδήματος.
Η ανάλυση αποκάλυψε ότι οι μεγάλες πόλεις της Κίνας έχουν αναδειχθεί ως βασικοί προορισμοί της Ασίας-Ειρηνικού. Αυτό σημαίνει η Κίνα γίνεται ολοένα και πιο σημαντική αγορά για εισερχόμενους αλλά και για εξερχόμενους τουρίστες.