Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πανδημία έχει καταστήσει ξανά ελκυστική τη γαλλική ύπαιθρο. Έτσι, η Airbnb αποφάσισε να ενισχύσει την παρουσία της σε αγροτικές περιοχές της χώρας.
Και παράλληλα να βελτιώσει τις επιδόσεις της που πλήττονται σοβαρά από την τρέχουσα κρίση.

Η πλατφόρμα, υπέγραψε συνεργασία με την Ένωση Υπαίθρων Δημάρχων της Γαλλίας (AMRF).

Με στόχο να αναπτύξει 15.000 νέα καταλύματα στη γαλλική ύπαιθρο έως το τέλος του 2021.

Η Airbnb καταγράφει περίπου 50.000 καταχωρίσεις σε αγροτικές κοινότητες, από συνολικά 700.000 για τη Γαλλία. Δηλαδή, λίγο πάνω από το 7%.

“Η εκδίκηση της υπαίθρου το περασμένο καλοκαίρι συνεχίζεται, επιβεβαιώνει ο Εμμανουήλ Μαρίλ, Διευθύνων Σύμβουλος της Airbnb France.

Αύριο, το μικρό χωριό των 300 κατοίκων που δεν βρίσκεται ούτε στα βουνά ούτε στην ακτή, αλλά έχει γοητεία και ιστορία θα έχει και οικοδεσπότες που θα προσφέρουν τη φάρμα τους ή το μύλο τους”.

450 εκατομμύρια σε έσοδα από ενοίκια σε ένα έτος

Για να προσελκύσει δήμους, η πλατφόρμα δεσμεύτηκε να τους πληρώσει 100 ευρώ για κάθε νέα διαφήμιση που δημοσιεύεται για μια αγροτική περιοχή.

Αυτά τα ποσά θα διατεθούν στο ταμείο “Campagnes d’Avenir”, το οποίο διαχειρίζεται η AMRF. Τα ποσά θα διατεθούν για τη χρηματοδότηση της τουριστικής ανάπτυξης των αγροτικών κοινοτήτων.

Για το σκοπό αυτό, η Airbnb και η ένωση έχουν προγραμματίσει να ξεκινήσουν ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Το Rural Bootcamp, που στόχο έχει βοηθήσουν τους νέους οικοδεσπότες να προτείνουν μια ποιοτική προσφορά.

Από την αρχή της πανδημίας, σύμφωνα με την πλατφόρμα οι αγροτικοί οικοδεσπότες, εγγεγραμμένοι στην Airbnb, έχουν κερδίσει 450 εκατομμύρια ευρώ σε έσοδα από ενοικίαση των καταλυμάτων.