Η Κένυα ξεκίνησε την ευρωπαϊκή φάση της παγκόσμιας εκστρατείας μάρκετινγκ, ελπίζοντας σε ανάκαμψη 75% στις διεθνείς αφίξεις μέχρι το τέλος του έτους.

Το Συμβούλιο Τουρισμού της Κένυας είπε ότι το Real Deal Kenya θα παρουσιάσει τη μεγάλη ποικιλία εμπειριών που προσφέρει η χώρα, τονίζοντας την άγρια ​​ζωή και ιδιαίτερα τον πολιτισμό της.

Τα κύρια σημεία εστίασης περιλαμβάνουν τη γαστρονομία, τον οικοτουρισμό, την περιπέτεια, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, τα σαφάρι άγριας ζωής και μοναδικά οικογενειακά αξιοθέατα.

Εκτός από τα διαδικτυακά μέσα, τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις διαφημίσεις YouTube, η καμπάνια θα εκτελείται στο Spotify και στον ιστότοπο The Independent, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας στον μικροϊστότοπο Magical Kenya, όπου οι χρήστες θα μπορούν να εξερευνήσουν μια σειρά από διαφορετικές εμπνευσμένες διαδρομές.

Το Υπουργείο Τουρισμού και Άγριας Ζωής της Κένυας προβλέπει ανάκαμψη έως και 75% στις διεθνείς αφίξεις φέτος, με το Real Deal Kenya να αναμένεται να κυκλοφορήσει στη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Βόρεια Αμερική, καθώς και σε πρόσθετες διεθνείς αγορές.