Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι αεροπορικές εταιρείες σε ΗΠΑ και Καναδά έχουν ενισχύσει τη θέση τους ως παγκόσμια «κέντρα βάρους» στα βοηθητικά έσοδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σύμφωνα με την  CarTrawler.

Προηγούμενη έρευνα της σε συνεργασία με την και την IdeaWorksCompany έδειξε ότι οι αερομεταφορείς από τις δύο αυτές χώρες ηγούνται όλων των περιοχών με το 33,5% των βοηθητικών εσόδων του κόσμου για το 2020.

Η ισχυρή δραστηριότητα συνεπώνυμης πιστωτικής κάρτας, μαζί με τα κέρδη επιβατικής κίνησης το 2021, έφεραν ακόμη περισσότερα βοηθητικά έσοδα στις αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ και του Καναδά, αποφέροντας υψηλότερο παγκόσμιο μερίδιο 37,1%.

Η περιοχή Ευρώπης/Ρωσίας ήταν η παγκόσμια κορυφαία επίδοση πριν από την πανδημία. Αλλά η περιοχή έπεσε στην 3η θέση για το 2021, με την Ασία/Νότιο Ειρηνικό να ανεβαίνουν στη 2η θέση.

«Η συνεχιζόμενη αύξηση των βοηθητικών εσόδων ανά επιβάτη το 2021 δείχνει την αυξανόμενη σημασία αυτής της ροής για τις αεροπορικές εταιρείες σε όλες τις αγορές, σχολίασε η Aileen McCormack, Γενική Εμπορική Διευθύντρια της CarTrawler.

Το δύσκολο έτος του 2020, θα αποδειχθεί σημείο καμπής για τον τρόπο με τον οποίο τα βοηθητικά έσοδα γίνονται αντιληπτά από όλους μας στον ταξιδιωτικό κλάδο.

Είναι ένας τομέας με σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης, που τροφοδοτείται από τη διαφορετική συμπεριφορά των καταναλωτών καθώς αναδυόμαστε σε έναν μετά την πανδημία κόσμο.

Οι συμπεριφορές των ταξιδιωτών έχουν εξελιχθεί και όσο οι βοηθητικές υπηρεσίες παρέχουν τις διαβεβαιώσεις και τις υπηρεσίες που αναζητούν οι καταναλωτές, δεν υπάρχει λόγος να μην μπορεί να συνεχιστεί η επέκταση αυτής της ροής εσόδων».

Καναδάς/ΗΠΑ

Καναδάς και ΗΠΑ συνεχίζουν να κυριαρχούν στα συνολικά βοηθητικά έσοδα για 2η χρονιά με την τεράστια εγχώρια αγορά των ΗΠΑ χωρίς σύνορα.
Η ισχυρή καταναλωτική χρήση πιστωτικών καρτών συνεπώνυμης επωνυμίας, όπως αυτές που εκδίδονται από τους mega-carriers American, Delta, Southwest και United, αύξησε τα βοηθητικά έσοδα στις ΗΠΑ.
Οι αεροπορικές εταιρείες πληρώνονται από τις τράπεζες που εκδίδουν κάρτες για κάθε μίλι που συγκεντρώνουν οι κάτοχοι καρτών.
Ωστόσο, ακόμη και με ισχυρά κέρδη κυκλοφορίας, η περιοχή παραμένει 30,7% κάτω από τα συνολικά επικουρικά έσοδα 35,2 δις δολαρίων του 2019.

Ασία/Νότιος Ειρηνικός

Η Ασία/Νότιος Ειρηνικός ξεκίνησε το 2021 με πολύ βελτιωμένα αποτελέσματα, ειδικά για αεροπορικές εταιρείες με μεγάλες εγχώριες αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία.
Ωστόσο, η παραλλαγή δέλτα σταμάτησε αυτή την ανάκαμψη στα μέσα του 2021. Τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών ποικίλλουν πολύ ανά περιοχή.
Για παράδειγμα, η Indigo (Ινδία) σημείωσε 38% υψηλότερα πρόσθετα έσοδα ανά επιβάτη για το 3ο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το 3ο τρίμηνο του 2019. Ωστόσο, η AirAsia (ΝΑ Ασία) πέταξε τόσο λίγους επιβάτες που ακυρώνει οποιαδήποτε στατιστική σύγκριση.
Η αεροπορική εταιρεία μετέφερε 97% λιγότερους επιβάτες το 3ο τρίμηνο του 2021 από ό,τι το 3ο τρίμηνο του 2019.

Ευρώπη/Ρωσία

Η Ευρώπη/Ρωσία ηγήθηκε του κόσμου για τα συνολικά βοηθητικά έσοδα το 2019. Ωστόσο, αυτό έληξε το 2020 με μια περαιτέρω διολίσθηση για το 2021, καθώς τα βοηθητικά έσοδα της περιοχής μειώθηκαν κατά 755 εκατομμύρια δολάρια από το 2020.
Τα προβλήματα στα διασυνοριακά ταξίδια εμπόδισαν την ανάκαμψη για Ευρώπη/Ρωσία που ήταν η μόνη περιφέρεια με χαμηλότερα αποτελέσματα των συνολικών επικουρικών εσόδων από έτος σε έτος για το 2021.

Λατινική Αμερική

Η Λατινική Αμερική για το 2021 παρήγαγε το εντυπωσιακό 86% των συνολικών επικουρικών εσόδων της για το 2019.
Τα συνολικά βοηθητικά έσοδα για δύο αεροπορικές εταιρείες (Viva Aerobus και Volaris) ήταν πάνω από 77% υψηλότερα για το 3ο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το 3ο τρίμηνο του 2019.