White face mask with a map of the world is lying on a blue background.

Oι Gen Z και οι Millennials στις αναδυόμενες οικονομίες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Ερευνών Credit Suisse.

Συγκεκριμένα, η γενιά Gen Z και οι millennial στην Κίνα, την Ινδία και άλλες αναδυόμενες οικονομίες έχουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση.

Επίσης είναι πιο πιθανό να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα και δυσπιστούν περισσότερο στους εταιρικούς ισχυρισμούς βιωσιμότητας από τους ομολόγους τους στις ανεπτυγμένες χώρες.

Η έρευνα σε 10.000 νέους καταναλωτές σε 10 χώρες προτείνει σημαντικές ευκαιρίες στους κλάδους τροφίμων, μόδας, ταξιδιών, τουρισμού και στέγασης για εταιρείες που προσφέρουν προϊόντα που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους.

Οι Gen Z και οι millennials αντιπροσωπεύουν το 54% του παγκόσμιου πληθυσμού και το 48% των καταναλωτικών δαπανών. Μάλιστα το εν λόγω ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί στο 68% μέχρι το 2040, σύμφωνα με την έκθεση.

Η ερευνητική εταιρεία Nielsen ερεύνησε νέους καταναλωτές σε πέντε αναδυόμενες οικονομίες (Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Μεξικό και Νότια Αφρική) και σε πέντε ανεπτυγμένες χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ).

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 65% έως το 90% των ερωτηθέντων στις 10 χώρες είχαν «υψηλό επίπεδο άγχους» σχετικά με ζητήματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα.

Τα τρία τέταρτα όσων ανησυχούν για το περιβάλλον σκοπεύουν να ζήσουν. Αυτό σημαίνει ότι θα ξοδεύουν περισσότερα σε βιώσιμα αγαθά όπως ηλιακούς συλλέκτες και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παράλληλα θέλουν να αποφεύγουν το γρήγορο φαγητό και το κρέας.

Ταυτόχρονα, το 80% των νεαρών καταναλωτών σκοπεύουν να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Στην Κίνα και την Ινδία, περισσότερο από το 15% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι όλες οι αγορές τους αφορούν πλέον προϊόντα βιώσιμης παραγωγής.