Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το 74% των επαγγελματιών της ταξιδιωτικής τεχνολογίας θα επενδύσουν στο Web 3.0 ως εργαλείο μάρκετινγκ, σύμφωνα με νέα έρευνα του TravelTech Show.
Το 23% παραμένει αναποφάσιστο, ενώ μόνο το 3% είπε ότι δεν θα το έκανε.

  • Το 36% ενδιαφέρεται για την τεχνητή νοημοσύνη ειδικά και το πώς μπορεί να βοηθήσει στην πώληση ταξιδιών.
  • Το 14% επιθυμεί να διερευνήσει τις δυνατότητες του metaverse για την προώθηση του.

Ποια τεχνολογία θα εφάρμοζαν σήμερα οι ταξιδιωτικές εταιρείες

Άλλα στοιχεία της έρευνας αποκαλύπτουν εάν ο προϋπολογισμός δεν ήταν πρόβλημα, οι επαγγελματίες θα εφάρμοζαν:

  • Τεχνητή νοημοσύνη (AI).
  • Εφαρμογές κρατήσεων.
  • Αυτοματοποίηση.