Το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης (STB) δήλωσε ότι ο προορισμός είναι «πολύ κοντά» στην ανάκτηση των τουριστικών στοιχείων πριν από την πανδημία, υπογραμμίζοντας την επιτυχία του νέου προϊόντος και τις πρόσφατες εκστρατείες μάρκετινγκ.
Η διευθύνουσα σύμβουλος του STB, Melissa Ow, δήλωσε ότι παρόλο που ο αριθμός των επισκεπτών το 2023 ήταν ακόμα μειωμένος σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία, τα στοιχεία για τα έσοδα από τον τουρισμό ζωγράφισαν μια «πολύ πιο αισιόδοξη» εικόνα.
«Προσελκύσαμε 13,6 εκατομμύρια επισκέπτες για ολόκληρο το έτος 2023 και αυτό είναι περίπου το 71% από εκείνο που βρισκόμασταν το 2019, επομένως δεν έχουμε ανακτήσει πλήρως τα στοιχεία του 2019, αλλά θα έλεγα ότι είναι πολύ κοντά», είπε.
«Από τις 15 κορυφαίες αγορές μας, οι 12 έχουν ήδη ανακτήσει πάνω από το 80% αυτού που παρέδιδαν, επομένως είμαστε εύλογα σίγουροι ότι καθώς φτάνουμε στο 2024 και πηγαίνουμε στις αρχές του 2025, θα είμαστε σε θέση να κλείσουμε το χάσμα σε αυτό το μέτωπο.
«Υπάρχει πραγματικά μια πολύ πιο αισιόδοξη εικόνα όταν κοιτάξετε τα έσοδα από τον τουρισμό – είμαστε στην πραγματικότητα πολύ κοντά στο σημείο που βρισκόμασταν το 2019. Θα κλείσουμε φέτος με μεταξύ 24,5 και 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων S$ και το 2019 ήταν στα 27,7 δισεκατομμύρια S$. Επομένως, η ποιότητα των επισκεπτών που έρχονται είναι κάτι που κρατάμε τα μάτια μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι άνθρωποι διαπιστώνουν ότι υπάρχει μια ισχυρή ανταλλαγή αξίας.»
Η Ow είπε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει μία από τις 10 κορυφαίες αγορές της Σιγκαπούρης και ο προορισμός με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ευρώπη, με περισσότερους από 473.000 Βρετανούς να ταξιδεύουν στη Σιγκαπούρη το 2023, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 81% των στοιχείων πριν από την Covid.
Επίσης είπε ότι ένα «μίγμα» μετά την πανδημία «ταξιδιών εκδίκησης» και νέου προϊόντος οδήγησε στην ανάπτυξη του τουρισμού στη Σιγκαπούρη.
Το 2023, ο προορισμός πρόσθεσε 10.000 δωμάτια στο απόθεμά του με ανοίγματα όπως το The Singapore Edition και το Artyzen Singapore. Στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Raffles Sentosa Singapore θα υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες της στο νησί Sentosa.
«Είμαστε τυχεροί που πολλοί από τους παίκτες πολυτελείας αποφάσισαν να εγκατασταθούν στη Σιγκαπούρη και αυτό θα μας βοηθήσει να προσεγγίσουμε νέες κοινότητες πολυτελών και premium ταξιδιών», πρόσθεσε.
Οι νέες εμπειρίες αναψυχής περιλαμβάνουν το Bird Paradise, ένα νέο πάρκο πουλιών στο Mandai Wildlife Reserve, και το HyperDrive, μια εσωτερική, ηλεκτρική, πολυώροφη πίστα καρτ, η οποία εμφανίστηκε σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ STB με τον πρώην οδηγό της F1, Jenson Button πέρυσι.
Εκτελούνται σχέδια για την «αναζωογόνηση» του κεντρικού εμπορικού δρόμου της Σιγκαπούρης, Orchard Road, ώστε να γίνει ένας «πολλαπλών χρήσεων και πολυδιάστατος» προορισμός lifestyle με περισσότερα ξενοδοχεία και αξιοθέατα, παράλληλα με πρόσθετα αξιοθέατα αναψυχής στο νησί Sentosa.
Η Ow είπε ότι το τμήμα κρουαζιέρας του προορισμού αυξάνεται επίσης σταθερά, εν μέρει χάρη στους Βρετανούς ταξιδιώτες.
«Βλέπουμε πολλούς επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου να χρησιμοποιούν τη Σιγκαπούρη ως κόμβο κρουαζιέρας για να ανακαλύψουν την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ασία», είπε.
«[Η Σιγκαπούρη είναι] ένας καταπληκτικός προορισμός κρουαζιέρας – έχετε την πόλη και τον πολιτισμό και στη συνέχεια φανταστικούς προορισμούς παραλίας κοντά».
Η Ow επαίνεσε τους εμπορικούς εταίρους του Ηνωμένου Βασιλείου για το ότι είναι «εξαιρετικά υποστηρικτικοί» και «πολύ ενθουσιώδεις» για τη Σιγκαπούρη, προσθέτοντας ότι ο προορισμός θα συνεχίσει να εστιάζει σε οικογενειακά ταξίδια για πράκτορες.
«Ο προορισμός εξελίσσεται γρήγορα και υπάρχουν πάντα νέα προϊόντα που έρχονται στο διαδίκτυο, κάτι που απαιτεί μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και κατανόηση του τι είναι ο προορισμός για τους εμπορικούς μας εταίρους», είπε.
«Οι συνεργασίες [είναι επίσης σημαντικές]. Συνεργαζόμαστε με όλους τους μεγάλους OTA καθώς και με παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς εμπορικούς εταίρους για το πώς να πούμε την ιστορία της Σιγκαπούρης – τι αντιπροσωπεύει ο προορισμός και τους τύπους εμπειριών που προσφέρονται.
«Ο ρόλος του μάρκετινγκ στα ταξίδια έχει γίνει πολύ πιο περίπλοκος επειδή υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές πλατφόρμες στις οποίες μπορούμε να προσεγγίσουμε και φαντάζομαι ότι οι ταξιδιωτικοί εμπορικοί μας εταίροι κατακλύζονται ομοίως από πληροφορίες άλλων προορισμών, επομένως θέλουμε να εργαστούμε για να καλλιεργήσουμε κατανόηση του προορισμού χωρίς να είναι υπερβολικά επαχθής».
Τον περασμένο μήνα, η STB παρουσίασε την τελευταία της καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο με τίτλο «Unreal. Made in Singapore», που περιελάμβανε μια τρισδιάστατη διαφημιστική πινακίδα εκτός σπιτιού στο Piccadilly Circus.
Η εκστρατεία βασίστηκε σε έρευνα που διαπίστωσε ότι περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων Βρετανών πίστευαν ότι τουλάχιστον μία πραγματική εικόνα της Σιγκαπούρης δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη.
Η Ow είπε ότι η καμπάνια «αμφισβήτησε την αντίληψη των ανθρώπων για το τι πιστεύουν ότι ξέρουν για τη Σιγκαπούρη», προσθέτοντας: «[Η καμπάνια] αξιοποίησε αυτήν την οπτική τάση της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία είναι δημοφιλής αυτή τη στιγμή, αλλά στη συνέχεια ως αντίλογος δηλώνει στην πραγματικότητα εικόνες της Σιγκαπούρης δεν έχει δημιουργηθεί από την τεχνητή νοημοσύνη – δεν το χρειαζόμαστε.”