Σε τίποτα δεν θυμίζει την παλιά του εικόνα το κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean Cruise Line, Mariner of the Seas, μετά την ανακαίνιση του ύψους 120 εκατομμυρίων δολαρίων, προσαρμοσμένη σε επιβάτες millennials αλλά και “νέους στην καρδιά”.

Ηδη το κρουζιερόπολοιο ξεκίνησε σήμερα την σεζόν του με το δρομολόγιο Μαϊάμι-Μπαχάμες.

“Οι millennials θέλουν συχνότερες και συντομότερες διακοπές κρουαζιέρας με όσο το δυνατόν περισσότερη περιπέτεια. Και με το ανακαινισμένο Mariner of the Seas είμαστε έτοιμοι να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες τους με κρουαζιέρες 3 και 4 διανυκτερεύσεων”, δήλωσε ο Michael Bayley, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Royal Caribbean International.

Η ανακαίνιση του σκάφους αποτελεί μόνο ένα μέρος της δέσμευσης 900 εκατομμυρίων δολαρίων της Royal για όλο τον στόλο της και άλλα 10 πλοία της θα ανακαινιστούν εντός τεσσάρων ετών.