Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες, εναποθέτουν τις ελπίδες του σε μια “δεύτερη κορύφωση”.
Οι οικογένειες συνεχίζουν να αναβάλλουν τις κρατήσεις για διακοπές στο εξωτερικό. Αυτό οφείλεται στο ότι αυξάνονται οι φόβοι τους πως μπορεί να χάσουν τα παιδιά τους το δικαίωμα στο σχολείο να “παραλείψουν ένα χρόνο”.

Ο John Sullivan, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Advantage Travel Partnership, δήλωσε ότι “ο κόσμος περιμένει μια καθυστερημένη συμφωνία. Στην αγορά έχει προστεθεί μαζική χωρητικότητα, οπότε υπάρχουν πολλά να πουληθούν. Απλά όλοι περιμένουμε τη δεύτερη αιχμή”.

Ωστόσο, παραδέχτηκε πώς “ένα μεγάλο ποσοστό των κρατήσεων είναι για 12 εβδομάδες, αργότερα μέσα στο έτος ή το 2025. Αρα μέρος της οικογενειακής αγοράς παραλείπει ένα χρόνο και κάνει κράτηση εκ των προτέρων.”

Ο John Mansell , διευθύνων σύμβουλος της Hotelplan UK είπε ότι ο όμιλος αναγκάστηκε να μειώσει τις τιμές για την περασμένη χειμερινή περίοδο, υποδηλώνοντας ότι οι οικογένειες ήταν απρόθυμες να κάνουν κράτηση.

“Για τη Λαπωνία του Άγιου Βασίλη, μεταφέραμε τους ίδιους όγκους με πέρυσι, αλλά έπρεπε να ρίξουμε τις τιμές γιατί είδαμε επίσης πολλές ακυρώσεις, είπε. Αυτό οφείλεται στο κόστος ζωής. Οι οικογένειες έχουν πληγεί σκληρά. Ποτέ δεν είχαμε εκπτώσει διακοπές σε εξάμηνο πριν, αλλά έπρεπε να το κάνουμε αυτή τη σεζόν.”

Οι φορείς εκμετάλλευσης και οι εταιρείες κρουαζιέρας σημείωσαν τη σημασία του all-inclusive καθώς οι οικογένειες έψαχναν τρόπους μείωσης στον προϋπολογισμό.

“Για τις οικογένειες είναι σίγουρα οι πιο οικονομικές αυτές οι διακοπές”, δήλωσε η Sarah Lancashire, διευθύντρια μάρκετινγκ του Gold Medal.

Η Lucia Rowe, διευθύνουσα σύμβουλος της A-Rosa, συμφώνησε ότι “αν υπάρχει καλή σχέση ποιότητας-τιμής και το κατάλληλο περιβάλλον, θα δεσμευτούν για κρατήσεις all-inclusive οι οικογένειες”.

Οι πράκτορες από την Βρετανία, ελπίζουν ότι οι οικογένειες θα παρασυρθούν να κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή, λόγω πολλών δωρεάν θέσεων για παιδιά.

“Ποτέ δεν έχω δει τόσες πολλές δωρεάν παιδικές θέσεις προς πώληση στο σύστημα, υπογράμμισε ο Richard Lowrey-Heywood, διευθυντής της επωνυμίας Seaside Travel, επομένως το χρησιμοποιούσαμε στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε οικογένειες”.

Η Barrhead Travel ανέφερε μια αξιοσημείωτη αύξηση στις καθυστερημένες οικογενειακές κρατήσεις για τις διακοπές του Πάσχα και προέβλεψε επανάληψη της τάσης για το εξάμηνο του Μαΐου.

Η Πρόεδρος Jacqueline Dobson δήλωσε ότι η “η έντονη τιμολόγηση, ειδικά κατά το δεύτερο μισό των διακοπών, έχει προκαλέσει ζήτηση της τελευταίας στιγμής από την οικογενειακή αγορά. Το καλοκαίρι του 2024 συνεχίζει να είναι η μεγαλύτερη σεζόν για όλα τα τμήματα μας, αλλά πιστεύω επίσης ότι θα δούμε άλλη μια αναταραχή καθυστερημένων κρατήσεων για τις ερχόμενες αργίες του Μαΐου.”