Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Hyatt βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη μετασχηματισμού το 2023 και μετά. Ο όμιλος φιλοξενίας σημείωσε ρεκόρ περίπου 117.000 δωματίων παγκοσμίως έως το τέλος του 2022.

Σχεδόν ένα στα τέσσερα ακίνητα ταξινομείται ως ξενοδοχείο lifestyle, αντιπροσωπεύοντας το 10% της υπάρχουσας βάσης ξενοδοχείων.
Η αλυσίδα φιλοξενίας ενισχύει περαιτέρω την ηγετική θέση της στους τομείς πολυτέλειας, lifestyle και αναψυχής.

Η σημαντική ανάπτυξη αυτών των ακινήτων υψηλής αξίας στο χαρτοφυλάκιο της Hyatt επεκτείνει τις συναρπαστικές εμπειρίες επισκεπτών σε όλο το χαρτοφυλάκιο της.

Αξιοσημείωτος μοχλός αυτής της ανάπτυξης είναι η εξαγορά της μάρκας και της πλατφόρμας διαχείρισης lifestyle ξενοδοχείων του Dream Hotel Group.
Η κίνηση έφερε στο χαρτοφυλάκιο της Hyatt καθιερωμένες μάρκες ξενοδοχείων, όπως Dream Hotels, Unscripted Hotels και The Chatwal.

600 νέοι εργαζόμενοι στην οικογένεια Hyatt

Οι ιδιοκτησίες του Dream Hotel Group είναι γνωστές για τη βιωματική τους φιλοξενία, συμπεριλαμβανομένων των hotspot εστιατορίων και χώρων νυχτερινής διασκέδασης.

Η εξαγορά προσθέτει περισσότερους από 600 νέους εργαζόμενους στην οικογένεια Hyatt, με βαθιά τεχνογνωσία στη βιωματική φιλοξενία στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο προσφορών lifestyle της Hyatt. Παράλληλα, θα επεκτείνει το αποτύπωμα της επωνυμίας σε στρατηγικούς προορισμούς.
Επίσης, θα σηματοδοτήσει την είσοδο των εμπορικών σημάτων Hyatt σε αγορές όπως η Catskills στη Νέα Υόρκη και η Valle de Guadalupe στο Μεξικό.

Πέντε χρόνια κορυφαίας ανάπτυξης

«Μέσω της σκόπιμης μακροπρόθεσμης αναπτυξιακής μας στρατηγικής και σε στενή συνεργασία με τους ιδιοκτήτες, η Hyatt μπορεί να υπερηφανεύεται για πέντε χρόνια κορυφαίας ανάπτυξης στον κλάδο των οργανικών δικτυωμένων δωματίων, δήλωσε ο Jim Chu, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος Ανάπτυξης της Hyatt.

Οι ιδιοκτήτες θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας λόγω της εξειδίκευσης μας, του ιστορικού απόδοσης και της βέλτιστης θέσης στον κλάδο.
Έχουμε παγκόσμια κλίμακα, αλλά είμαστε αρκετά ευκίνητοι για να δημιουργήσουμε προσωπικές σχέσεις, να βασιστούμε στις δικές μας εμπειρίες και να ηγούμαστε με ενσυναίσθηση».

Η Hyatt προσδοκά πρόσθετη βιώσιμη ανάπτυξη σε όλες τις προσφορές πολυτελείας, lifestyle και αναψυχής, με προσεγμένο σχεδιασμό, καινοτόμα τρόφιμα και ποτά και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο.

Σε συνεχή ανάπτυξη πολυτελών, lifestyle και αναψυχής ξενοδοχείων η Hyatt

  • Η Park Hyatt θα κάνει την είσοδο της στο Μαρόκο με το Park Hyatt Marrakech, προσφέροντας πολυτελή κομψότητα θερέτρου με μαροκινή γοητεία.
  • Επιστρέφει στο Λονδίνο με το Park Hyatt London River Thames.
  • Η μάρκα θα επεκταθεί στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού. Ανοίγει το Park Hyatt Taipei (Ταϊβάν), το Park Hyatt Kuala Lumpur (Μαλαισία) και το Park Hyatt Phu Quoc (Βιετνάμ) το 2024.
  • To Andaz Doha στο Κατάρ, που θα φέρει το τοπικά εμπνευσμένο ντιζάιν και τη σύγχρονη τέχνη σε ένα νέο επίπεδο. Θα προσφέρει στους επισκέπτες επώνυμα σημεία επαφής και καινοτόμους χώρους εστίασης, με γεύσεις από την Νότια Αφρική και από street food της Σιγκαπούρης.
  • Το θέρετρο Andaz Pattaya Jomtien στην Ταϊλάνδη θα προσφέρει ένα καταπράσινο και απομονωμένο παραθαλάσσιο καταφύγιο. Θα παρέχει μυριάδες τρόπους για να συνδεθούν οι επισκέπτες με την τοπική κουλτούρα της Ταϊλάνδης. Από εκδρομές προορισμού έως αυθεντικές δραστηριότητες για φαγητό, ευεξία και οικογενειακές δραστηριότητες.
  • Το Andaz Mexico City Condesa, που συνδέει τον μεξικάνικο πολιτισμό με την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και την ευφάνταστη διακόσμηση, άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του τον Ιανουάριο.
  • Το Andaz Macau θα κάνει το ντεμπούτο του ως το μεγαλύτερο ξενοδοχείο Andaz στον κόσμο. Θα διαθέτει περισσότερα από 700 δωμάτια και σουίτες.
    Θα βρίσκεται σε έναν από τους πιο εμβληματικούς και προηγμένους προορισμούς συναντήσεων και εκδηλώσεων της Ασίας, το Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Galaxy (GICC).
  • Andaz Nanjing Hexi στην Μεγάλη Κίνα, που θα συνδυάσει το εκλεκτικό πνεύμα της σύγχρονης Nanjing και τη μακρά ιστορία της κουλτούρας.
  • Η Boundless Collection και η Independent Collection της Hyatt, με πολυτελείς επωνυμίες lifestyle, ετοιμάζονται για εγκαίνια το 2023 και το 2024.
  • Η Thompson Hotels με δύο κομψές αστικές οάσεις που θα κάνουν το ντεμπούτο τους με το Thompson Palm Springs και Τόμπσον Χιούστον.
  • Επέκταση της επωνυμίας Hyatt Centric σε κορυφαίους προορισμούς που συνδέουν τους επισκέπτες με την καρδιά της δράσης, συμπεριλαμβανομένων των Hyatt Centric Congress Avenue Austin, Hyatt Centric Zhongshan Park Shanghai και Hyatt Centric Xi’an Gaoxin.
  • Αναμένεται το ντεμπούτο της επωνυμίας Destination by Hyatt στη Φλόριντα με το καταπράσινο θέρετρο γκολφ 18 οπών Banyan Cay Resort & Golf στο West Palm Beach.
  • Ανοίγει σε Ασία-Ειρηνικό με το The Grand Resort στο Qingchengshan της Κίνας.
  • Προγραμματισμένο είναι το ντεμπούτο της μάρκας JdV by Hyatt στο Ρόουντ Άιλαντ, με το The Pell, ένα ζωντανό παραθαλάσσιο ξενοδοχείο που βρίσκεται στη μέση του νησιού Aquidneck στο Middletown.
  • Στην Γκόα αναμένεται το άνοιγμα του Ronil, σε 1,6 παραθαλάσσια στρέμματα στο Baga, σε Ινδία.
  • Εγκαίνια του NUMU Boutique Hotel, μέρος της συλλογής The Unbound της Hyatt, στο San Miguel de Allende του Μεξικού.

Παρουσίαση κορυφαίων επωνυμιών all-inclusive σε όλο τον κόσμο

Η Hyatt προσφέρει ένα από τα μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια πολυτελών all-inclusive θέρετρων στον κόσμο.
Φέτος αναμένονται εγκαίνια νέων ξενοδοχείων, με αιχμή του δόρατος την ανάπτυξη στους δημοφιλείς προορισμούς της Μαύρης Θάλασσας της Βουλγαρίας.

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η επωνυμία Secrets Impression Resorts & Spas, το πρώτο προϊόν στο είδος του που προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο πολυτελών υπηρεσιών και ανέσεων all-inclusive.
Πρόκειται για καταφύγια μόνο για ενήλικες προσφέρει αποκλειστικές εξατομικευμένες εμπειρίες, υπηρεσία μπάτλερ και επιμελημένη γαστρονομία σχεδιασμένη να ξεπερνά τις προσδοκίες.

Η νέα επέκταση της μάρκας γιόρτασε τα εγκαίνια του Secrets Impression Moxché Playa del Carmen τον Δεκέμβριο του 2022. Αναμένει να υποδεχθεί το δεύτερο ακίνητο της, το Secrets Impression Isla Mujeres, αργότερα φέτος.

Hyatt Place και Hyatt House για διαμονή σαν στο σπίτι

Με περισσότερα από 400 Hyatt Place και σχεδόν 130 ακίνητα Hyatt House σε κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο, οι επιλεγμένες μάρκες υπηρεσιών της Hyatt συνεχίζουν να επεκτείνουν τη βάση πελατών τους για να προσελκύουν ταξιδιώτες αναψυχής και οικογένειες που αναζητούν χαλαρωτικές, απρόσκοπτες ξενοδοχειακές εμπειρίες.

Η επωνυμία Hyatt House πρόσφατα ανανεώθηκε ανταποκρινόμενη όλες τις ταξιδιωτικές περιστάσεις, μεγάλες και μικρές. Οι ταξιδιώτες που μένουν σε ξενοδοχεία Hyatt House παγκοσμίως μπορούν να μείνουν σαν στο σπίτι τους, είτε πρόκειται για οικογενειακή απόδραση, για επανένωση με φίλους ή για επαγγελματικά ταξίδια.

Η Hyatt αναμένεται να προσθέσει μια εντυπωσιακή γκάμα ιδιοκτησιών Hyatt Place και Hyatt House παγκοσμίως τα επόμενα χρόνια.
Στόχος της είναι οι αναδυόμενες περιοχές αναψυχής και σε προορισμούς για επαγγελματικά ταξίδια στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Επιπλέον, οι μάρκες αναμένεται φέτος να πραγματοποιήσουν τις εισόδους τους στη διεθνή αγορά στη Γουιάνα και την Εσθονία.