Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι περισσότερες εταιρικές πολιτικές δεν αφορούν τα βιώσιμα ταξίδια,  ενώ η ικανοποίηση ανάμεσα στους επαγγελματίες ταξιδιώτες  χάνει επίσης έδαφος ως προτεραιότητα.

Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της BCD Travel σε 211 παγκόσμιους αγοραστές ταξιδιών, το 42% των οποίων εδρεύει σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA).

Η ικανοποίηση και η ευεξία των ταξιδιωτών παραμένει βασική προτεραιότητα για τους περισσότερους αγοραστές. Το 87% την αξιολογεί ως «εξαιρετική» ή «πολύ» σημαντική για το ταξιδιωτικό πρόγραμμα.

Πλέον πίσω βρίσκονται -όσον αφορά στη σημασία- το καθήκον περίθαλψης, η εξοικονόμηση, ο έλεγχος κόστους και η συμμόρφωση με την πολιτική. Από το 2021 έως το 2023, τα παραπάνω ήταν από τις κορυφαίες προτεραιότητες.

Η αποταμίευση έχει «αποκτήσει σημασία» μεταξύ των αγοραστών σε σχέση με πέρυσι

  • Σχεδόν το 60% έχει μειώσει τον προϋπολογισμό των ταξιδιών τα τελευταία χρόνια.
  • Το 96% έχει εισαγάγει ελέγχους κόστους για τα ταξίδια.
  • Στόχος είναι η ενθάρρυνση διαδικτυακών συναντήσεων (80%) και περικοπή όλων των μη βασικών ταξιδιών (58%).

Στα Τάρταρα περιβαλλοντικά βιώσιμα ταξίδια

  • Τα περιβαλλοντικά βιώσιμα ταξίδια, κατατάσσονται στην τελευταία θέση των προτεραιοτήτων του προγράμματος.
  • Το 65% τα αξιολογεί ως «εξαιρετικά» ή «πολύ σημαντικά».
  • Ένα επιπλέον 33% είπε ότι είναι «μετρίως σημαντικά».
  • Το 45% συμπεριέλαβε τα βιώσιμα ταξίδια στις πολιτικές του.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα δήλωσαν ότι η βιωσιμότητα θα διαμορφώσει τις πολιτικές τους στο μέλλον, κατατάσσοντάς την στην κορυφή -πέρα από την ασφάλεια και την ασφάλεια, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις νέες δυνατότητες διανομής- των μελλοντικών τάσεων.

Οι αγοραστές έχουν θετική εντύπωση για τις ταξιδιωτικές τους πολιτικές

  • Το 64% αξιολογεί την πολιτική του ως «εξαιρετικά» ή «πολύ αποτελεσματική».
  • Ένα επιπλέον 29% λέει ότι είναι «μετρίως αποτελεσματική».

Ωστόσο, ήταν λιγότερο σίγουροι για την επικοινωνία πολιτικής, με μόνο το 36% να λέει ότι είναι «εξαιρετικά» ή «μάλλον αποτελεσματικοί». Το 46% είπε ότι η επικοινωνία ήταν «μετρίως αποτελεσματική».

Η εκπαίδευση σε επαγγελματικά ταξίδια ήταν η κορυφαία πρόκληση που σχετίζεται με τις πολιτικές εταιρειών και επιλέχθηκε από το 63%.