Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι περισσότερες εταιρικές πολιτικές δεν αφορούν τα βιώσιμα ταξίδια, ενώ η ικανοποίηση ανάμεσα στους επαγγελματίες ταξιδιώτες χάνει επίσης έδαφος ως προτεραιότητα.
Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της BCD Travel σε 211 παγκόσμιους αγοραστές ταξιδιών, το 42% των οποίων εδρεύει σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA).
Η ικανοποίηση και η ευεξία των ταξιδιωτών παραμένει βασική προτεραιότητα για τους περισσότερους αγοραστές. Το 87% την αξιολογεί ως «εξαιρετική» ή «πολύ» σημαντική για το ταξιδιωτικό πρόγραμμα.
Πλέον πίσω βρίσκονται -όσον αφορά στη σημασία- το καθήκον περίθαλψης, η εξοικονόμηση, ο έλεγχος κόστους και η συμμόρφωση με την πολιτική. Από το 2021 έως το 2023, τα παραπάνω ήταν από τις κορυφαίες προτεραιότητες.
Η αποταμίευση έχει «αποκτήσει σημασία» μεταξύ των αγοραστών σε σχέση με πέρυσι
- Σχεδόν το 60% έχει μειώσει τον προϋπολογισμό των ταξιδιών τα τελευταία χρόνια.
- Το 96% έχει εισαγάγει ελέγχους κόστους για τα ταξίδια.
- Στόχος είναι η ενθάρρυνση διαδικτυακών συναντήσεων (80%) και περικοπή όλων των μη βασικών ταξιδιών (58%).
Στα Τάρταρα περιβαλλοντικά βιώσιμα ταξίδια
- Τα περιβαλλοντικά βιώσιμα ταξίδια, κατατάσσονται στην τελευταία θέση των προτεραιοτήτων του προγράμματος.
- Το 65% τα αξιολογεί ως «εξαιρετικά» ή «πολύ σημαντικά».
- Ένα επιπλέον 33% είπε ότι είναι «μετρίως σημαντικά».
- Το 45% συμπεριέλαβε τα βιώσιμα ταξίδια στις πολιτικές του.
- Σχεδόν τα δύο τρίτα δήλωσαν ότι η βιωσιμότητα θα διαμορφώσει τις πολιτικές τους στο μέλλον, κατατάσσοντάς την στην κορυφή -πέρα από την ασφάλεια και την ασφάλεια, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις νέες δυνατότητες διανομής- των μελλοντικών τάσεων.
Οι αγοραστές έχουν θετική εντύπωση για τις ταξιδιωτικές τους πολιτικές
- Το 64% αξιολογεί την πολιτική του ως «εξαιρετικά» ή «πολύ αποτελεσματική».
- Ένα επιπλέον 29% λέει ότι είναι «μετρίως αποτελεσματική».
Ωστόσο, ήταν λιγότερο σίγουροι για την επικοινωνία πολιτικής, με μόνο το 36% να λέει ότι είναι «εξαιρετικά» ή «μάλλον αποτελεσματικοί». Το 46% είπε ότι η επικοινωνία ήταν «μετρίως αποτελεσματική».
Η εκπαίδευση σε επαγγελματικά ταξίδια ήταν η κορυφαία πρόκληση που σχετίζεται με τις πολιτικές εταιρειών και επιλέχθηκε από το 63%.