Οι Κινέζοι τουρίστες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για πολιτιστικές διαδρομές και καλύτερες εμπειρίες όπως η γαστρονομία και η άνεση των καταλυμάτων.
Αυτό αναφέρει έρευνα της Ακαδημίας Τουρισμού της Κίνας (China Tourism Academy) και της πλατφόρμας ταξιδιωτικών υπηρεσιών και κοινωνικής δικτύωσης Mafengwo.
Η τουριστική βιομηχανία της Κίνας φαίνεται να κατευθύνεται προς την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας εν μέσω διαφοροποίησης και διεύρυνσης ζήτησης της αγοράς.

Αναζητώντας την σε βάθος εμπειρία του ταξιδιού

  • Οι υπαίθριες περιπέτειες και οι προσαρμοσμένες διαδρομές ήταν οι πιο σημαντικές νέες τάσεις του εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας το 2019. Πολλοί νέοι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να βιώσουν το τοπικό σκηνικό και την πολιτιστική ατμόσφαιρα μέσα από υπαίθριες δραστηριότητες. Η Ταϊλάνδη είναι από καιρό ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς των Κινέζων τουριστών. Το 2019 οι ταξιδιώτες από την Κίνα επέλεξαν υπαίθριες εμπειρίες στη Μπανγκόκ, το Τσιάνγκ Μάι και το νησί του Πουκέτ.
  • Μικρότερες Κινεζικές πόλεις αποδείχτηκαν με ισχυρές δυνατότητες αγοράς. Οι 28 από τις 50 πόλεις με την ταχύτερα αναπτυσσόμενη δημοτικότητα για εκδρομές DIY είναι πόλεις τρίτης βαθμίδας.
  • Άλλη καθοριστική τάση του κινεζικού τουρισμού το 2019, είναι τα σύντομα βίντεο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πλέον καθίστανται ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ.
  • Οι βιβλιοθήκες έχουν γίνει επίσης δημοφιλής προορισμός για νέους τουρίστες τα τελευταία χρόνια. Με χιλιάδες βιβλία, μέρη όπως η Εθνική Βιβλιοθήκη στο Πεκίνο, η Βιβλιοθήκη Tianjin Binhai στην Τιεντσίν της Βόρειας Κίνας και η “μοναδική βιβλιοθήκη του κόσμου” σε μια παραλία στην επαρχία Χεμπέι προσφέρουν στους τουρίστες όχι μόνο μια πλούσια συλλογή βιβλίων, αλλά σε βάθος εμπειρία ταξιδιού.

Ανοιχτά τα καταστήματα και την νύχτα

Η προώθηση της νυχτερινής οικονομίας από τη χώρα ώθησε τους τουριστικούς προορισμούς σε εθνικό επίπεδο να επενδύσουν περισσότερο σε δραστηριότητες και υπηρεσίες νυχτερινής διασκέδασης.
Πολλές πόλεις της Κίνας αναλαμβάνουν διάφορες πρωτοβουλίες. Το Πεκίνο σχεδιάζει να ξεκινήσει τουλάχιστον μια νυχτερινή εμπορική περιοχή σε κάθε γειτονιά του. Στόχος είναι να αυξήσει ουσιαστικά τον αριθμό των καταστημάτων διαθεσιμότητας 24/7 μέχρι το 2022.