Για ένα από τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά έργα των τελευταίων ετών, το οποίο σηματοδοτεί ταυτόχρονα και την πιο σημαντική ανάπλαση περιοχής των Αθηνών, αναμένεται να υπογράφει η σύμβαση κατασκευής του, εντός του Ιουλίου.

Πρόκειται για το έργο της υπογειοποίησης της γραμμής στα Σεπόλια. Με την νέα τετραπλή σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών με τις Τρεις Γέφυρες, ενώ ένα κομμάτι της θα είναι υπόγειο συνδέοντας για πρώτη φορά τα Σεπόλια.

Η διοίκηση της της ΕΡΓΟΣΕ, εκτιμά ότι η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία INTRAKAT – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ θα υπογραφεί πριν το τέλος του Ιουλίου και ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 122 εκατ. ευρώ, ενώ η προσφορά του αναδόχου, μετά την έκπτωση 45,71%, διαμορφώθηκε στα 66,58 εκατ. ευρώ. Η σχετική σύμβαση θα πρέπει να εγκριθεί και από τη Βουλή, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν περίπου 4,5 χρόνια (52 μήνες).

Συγκεκριμένα θα κατασκευαστεί τετραπλή γραμμή μήκους 2,36 χιλιομέτρων, η οποία θα συνδέει τον Σταθμό Λαρίσης με τις Τρεις Γέφυρες και θα επιτρέψει την αύξηση των δρομολογίων του προαστιακού, που θα εξυπηρετεί μεγάλες περιοχές του δυτικού λεκανοπεδίου.

Τα 1,91 χιλιόμετρα θα είναι υπόγεια, ενώ ο υπόλοιπος διάδρομος θα γίνει σε όρυγμα καθώς ο κεντρικός αγωγός αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ αλλά και το Μετρό που περνούν από την περιοχή δεν επιτρέπουν την πλήρη υπογειοποίηση.

Στο κομμάτι που δεν είναι υπόγειο θα κατασκευαστούν πεζογέφυρες, ενώ στο τμήμα του χώρου που θα ελευθερωθεί προβλέπονται χώροι πρασίνου και αναψυχής που θα αναβαθμίσουν σημαντικά την ποιότητα ζωής της περιοχής.