Στην φιλοξενία και τα ταξίδια, η πλειονότητα των αναζητήσεων το 62% αφορά επιχειρήσεις επώνυμες, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Uberall, μιας πλατφόρμας που διαχειρίζεται ψηφιακές εμπειρίες για τοπικές επιχειρήσεις.
Και το σημαντικό αυτό ποσοστό, αποδίδεται στο υψηλό επίπεδο οικειότητας και αφοσίωσης της επωνυμίας μεταξύ των καταναλωτών που αναζητούν ταξίδια.
Η Uberall εξέτασε τις τάσεις αναζήτησης καταναλωτών με επωνυμία και χωρίς επωνυμία, αναλύοντας 22 παγκόσμιες μάρκες με 48.000 τοποθεσίες και περισσότερες από 450.000 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (SMBs) μεταξύ Αυγούστου 2018 και Αυγούστου 2019.
Και διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις επωνυμίας αυξήθηκαν κατά 136% κατά τη διάρκεια της περιόδου ενός έτους της έρευνας έναντι μόλις 75% για αναζητήσεις χωρίς επωνυμία.
Ενώ οι αναζητήσεις επωνυμίας βρέθηκαν να είναι υψηλότερες στα ταξίδια, έπεσαν στο τμήμα B2B, με το 88% των αναζητήσεων να είναι σε επιχειρήσεις χωρίς επωνυμία. Κάτι που σημαίνει ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι “πιο ανοιχτή στο να ανακαλύψει”, σύμφωνα με τη έρευνα.