Μια νέα έρευνα που διεξήγαγε η Morning Consult και ανέθεσε η American Hotel & Lodging Association (AHLA) δείχνει ότι οι καταναλωτές είναι αισιόδοξοι να ταξιδέψουν ξανά το 2021, με το 56% να αναφέρει ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για διακοπές φέτος.
Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική μείωση από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, όταν περίπου το 70% των Αμερικανών έκανε διακοπές σε κάθε δεδομένο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του OmniTrak (TNS). Από την έναρξη της πανδημίας, μόλις το 21% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι ταξιδεύουν για διακοπές ή αναψυχή και μόνο το 28% ανέφερε ότι διαμένουν σε ξενοδοχείο. Πριν από την πανδημία, το 58% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έμειναν σε ένα ξενοδοχείο τουλάχιστον μία νύχτα το χρόνο για αναψυχή και το 21% έμειναν τουλάχιστον μία νύχτα το χρόνο για δουλειά.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι, ενώ οι καταναλωτές παραμένουν αισιόδοξοι για τα ταξίδια, η εμπιστοσύνη σχετικά με τη διαμονή σε ξενοδοχεία συνδέεται με την ευρεία διανομή του εμβολίου: 11% δηλώνουν ότι θα αισθάνονται άνετα να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο όταν τα εμβόλια είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό. 20% όταν η πλειονότητα των Αμερικανών έχουν εμβολιαστεί.To 17% όταν εμβολιάζονται προσωπικά.
Η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αναμένεται να πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις: ταξίδια αναψυχής, μικρές και μεσαίες εκδηλώσεις και ομαδικά και επαγγελματικά ταξίδια. Ενώ η ανάκτηση θα ξεκινήσει το 2021, η πλήρης ανάκαμψη δεν αναμένεται έως το 2024.
Ενώ τα ίδια τα επαγγελματικά ταξίδια θα παραμείνουν κάτω από τα επίπεδα του 2019 για κάποιο χρονικό διάστημα, οι ταξιδιώτες επαγγελματίες εκφράζουν μεγαλύτερη άνεση όταν ταξιδεύουν για οποιονδήποτε λόγο σε σύγκριση με τους ενήλικες συνολικά και είναι πιο πιθανό να πουν ότι θα ταξιδέψουν περισσότερο το 2021.
Η ζήτηση για ταξίδια αναψυχής προβλέπεται να αρχίσει να αυξάνεται το Q2-Q3 του 2021 καθώς η διανομή εμβολίων αυξάνεται σε ολόκληρη τη χώρα και οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Τον επόμενο χρόνο, οι Αμερικανοί λένε ότι είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για μια οικογενειακή εκδήλωση, όπως μια γαμήλια ή οικογενειακή επανένωση (51% πιθανότατα να ταξιδέψει), ενώ πολλοί είναι πιθανό να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, με επικεφαλής την 4η Ιουλίου (33 %) και Εργατική Ημέρα (28%).
Ενώ η καθαριότητα ήταν πάντα μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου, έχει ανέβει στην κορυφή μετά τον COVID-19. Σε μια ξεχωριστή έρευνα για τους ταξιδιώτες που διενήργησε η Ecolab τον Δεκέμβριο του 2020, το 62% των καταναλωτών έθεσε τη συνολική καθαριότητα στους τρεις κορυφαίους παράγοντες κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου – αύξηση 24% σε σχέση με τις προτιμήσεις πριν από το COVID. Επιπλέον, το 53% των καταναλωτών δηλώνουν ότι τα βελτιωμένα σχήματα καθαρισμού θα τους κάνουν να νιώσουν πιο άνετα να μείνουν σε ξενοδοχείο.