Στην τελική ευθεία για την υποβολή συμμετοχών εισέρχεται το Greek Tourism Workshop του 2018. Έπειτα από άλλη μία χρονιά επιτυχημένης διοργάνωσης, οι εκδηλώσεις του Greek Tourism Workshop, θα πραγματοποιηθούν στις ακόλουθες αγορές και ημερομηνίες:

• Greek Tourism Workshop in India (Delhi) 30/01/2018
• Greek Tourism Workshop in Kuwait (Kuwait City) 21/02/2018
• Greek Tourism Workshop in Saudi Arabia (Riyadh) 21/03/2018
• Greek Tourism Workshop in Lebanon (Beirut) 16/04/2018
• Greek Tourism Workshop in U.A.E. (Dubai) 21/04/2018

Διοργανώτρια Εταιρεία των παραπάνω events είναι η Congress & Business Planners, που διαθέτει πολυετή εμπειρία στην αραβόφωνη τουριστική αγορά, καθώς και σε αυτή της Ινδίας.

Πρωταρχικός στόχος των εκδηλώσεων είναι η ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος στη χώρα μας, εξέλιξη που έχει αποτυπωθεί ήδη σε αριθμούς, δεδομένου ότι από την περίοδο που ξεκίνησε η διενέργειά τους – που φέρουν τη σφραγίδα του Ομίλου Mideast και της TOURISM TODAY – έχει επαυξηθεί ραγδαία η έκδοση αριθμού θεωρήσεων από τις ελληνικές πρεσβείες στις εν λόγω αγορές. Σημειώνεται ότι συνδιοργανωτής της εκδήλωσης στον Λίβανο είναι η εταιρεία Travel Media Applications.

Υπογραμμίζεται ότι η επιλογή των παραπάνω αγορών έγινε με γνώμονα: α) τη δυναμική και το αυξανόμενο ενδιαφέρον της εκάστοτε αγοράς για τον τουρισμό της Ελλάδας, και
β) την έντονη ζήτηση από τους tour operators και travel agents για τη διοργάνωση σχετικής εκδήλωσης στη χώρα τους.

Όπως επισημαίνει η Congress & Business Planners, στις αναφερόμενες εκδηλώσεις είναι απαραίτητη η συμμετοχή ικανού αριθμού ελληνικών ποιοτικών τουριστικών εταιρειών, διότι:

• Το Greek Tourism Workshop είναι το μοναδικό στο είδος του που προβάλλει αποκλειστικά την Ελλάδα και που προσεγγίζει τις αναπτυσσόμενες και καίριας σημασίας αγορές της Ινδίας, του Κουβέιτ, της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Λιβάνου.
• Θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις με τους κορυφαίους πράκτορες του εκάστοτε προορισμού.
• Οι εταιρείες που συμμετείχαν στις εκδηλώσεις των προηγούμενων ετών σημείωσαν σημαντική αύξηση στα μερίδιά τους από τις εν λόγω αγορές. Απόδειξη αυτού είναι η παρατηρούμενη πιστότητα εταιρειών που συμμετέχουν από ελληνικής πλευράς.
• Οι διοργανωτές των εκδηλώσεων είναι φορείς με πολυετή εμπειρία στη διοργάνωση B2B εκδηλώσεων αλλά και βαθιά γνώση των συγκεκριμένων τουριστικών αγορών.

Σημειώνεται ότι το κόστος για τη συμμετοχή σε κάθε μία από τις παραπάνω εκδηλώσεις διαμορφώνεται στα 2.500 ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

• B2B συναντήσεις με τους καλύτερους τοπικούς tour operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες.
• Τραπέζι για τις B2B συναντήσεις.
• Δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού πριν ή μετά την εκδήλωση.
• Προβολή του προφίλ και του λογοτύπου των συμμετεχουσών εταιρειών στο έντυπο πρόγραμμα της εκδήλωσης, στο site του Greek Tourism Workshop (ενεργό link προς την ιστοσελίδα – video – promo link κλπ), στα roll-up banners, στο τραπέζι συναντήσεων και στην επικοινωνία της διοργανώτριας Εταιρείας με τους τουριστικούς πράκτορες.
• Αναφορά των εταιρειών στη σελίδα Facebook του Greek Tourism Workshop.
• Προβολή του video των εταιρειών κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και του επίσημου δείπνου.
• Προβολή του λογοτύπου των εταιρειών σε σχετικά προωθητικά newsletters της εκδήλωσης.
• Δυνατότητα ιδιαίτερης προβολής κατά τη διάρκεια της κλήρωσης δώρων από τους Έλληνες συμμετέχοντες προς τους τοπικούς πράκτορες, με λογότυπο ή βίντεο και ειδική αναφορά στην εταιρεία τους.
• Δυνατότητα συμπερίληψης υλικού στην τσάντα του αναμνηστικού δώρου της εκδήλωσης.
• Coffee break και συνοδευτικά κατά τη διάρκεια των Β2Β συναντήσεων.
• Επίσημο δείπνο εργασίας με τους τοπικούς συμμετέχοντες πράκτορες.
• Πλήρης λίστα με τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των τοπικών tour operators που θα παραβρεθούν στην εκάστοτε εκδήλωση.
• Orientation Tour και γεύμα.

Τέλος, υπάρχουν και ειδικές προσφορές αναφορικά με το κόστος συμμετοχής γι΄ αυτούς που θα συμμετέχουν σε περισσότερες από μία εκδηλώσεις του Greek Tourism Workshop.