H Facebook θα κυκλοφορήσει μια νέα λειτουργία αγορών στην ομώνυμη πλατφόρμα της και το Instagram, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Η Facebook προχωρά σε αυτή τη λειτουργία καθώς οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον λύση για πολλούς ανθρώπους που μένουν σπίτι τους.

Facebook Shop

Η νέα ιδέα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανεβάζουν έναν κατάλογο προϊόντων σε ένα νέο “Facebook Shop”, το οποίο θα είναι προσβάσιμο μέσω της σελίδας της εταιρείας στο Facebook και Instagram.

Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στα διάφορα εμπορεύματα μέσω των κοινωνικών μέσων και να μεταβούν γρήγορα στον ιστότοπο της επιχείρησης για να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Τα Facebook Shops πρόκειται να ξεκινήσουν με περίπου ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις, με την εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αναφέρει πως θα υπάρχει όφελος από αυτή τη λειτουργία για τους μικρούς εμπόρους, πολλοί από τους οποίους προσαρμόζονται μαζί με τους πελάτες τους στο διαδίκτυο, καθώς πολλά καταστήματα παραμένουν κλειστά λόγω περιορισμών.

«Η εξυπηρέτηση των μικρών επιχειρήσεων είναι η δική μας δουλειά σε αυτήν την εταιρεία», λέει ο Νταν Λέβι, αντιπρόσωπος διαφημίσεων και στη Facebook.

Συγκεκριμένα, πάνω από 160 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις έχουν παρουσία στις υπηρεσίες της εταιρείας: Facebook, Instagram, WhatsApp και Messenger, ενώ οκτώ εκατομμύρια εταιρείες κάθε μεγέθους διαφημίζονται μέσω της πλατφόρμας του Facebook.

Οι έμποροι θα μπορούν να «πακετάρουν» πολλά προϊόντα σε ένα για να κάνουν πιο ανταγωνιστικές τις προσφορές τους, και ταυτόχρονα θα μπορούν να προσαρμόσουν την εικόνα εξωφύλλου και ένα συνδυασμό χρωμάτων για τα καταστήματά τους, για να κάνουν αισθητικά πιο σωστά τα ηλεκτρονικά καταστήματα τους.

Η δημιουργία ενός καταστήματος στο Facebook θα είναι δωρεάν για εμπόρους και δεν θα υπάρχει χρέωση για την κίνηση επισκεψιμότητας.

Θα υπάρχει μια μικρή χρέωση για τους εμπόρους που χρησιμοποιούν τις λειτουργίες για την πώληση προϊόντων μέσω του Facebook (δηλαδή την διεκπαιρέωση της πληρωμής), αλλά η εταιρεία ποντάρει στο ότι οι επιχειρήσεις θα αγοράζουν διαφημιστικό χώρο για να βελτιώνουν τις πωλήσεις τους.

Επιπλέον, η Facebook επεξεργάζεται τρόπους να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να προβάλλουν τα προϊόντας τους και σε λειτουργίες όπως το live streaming ή στην κλασική αναπαραγωγή βίντεο.

Από αυτό το καλοκαίρι, οι χρήστες του Instagram θα μπορούν επίσης να βλέπουν τις προτάσεις αγορών σε ειδική καρτέλα.

Αυτές οι προτάσεις θα βασίζονται στους αλγόριθμους του Facebook, λαμβάνοντας υπόψη το ιστορικό περιήγησης των χρηστών, τους χρήστες που ακολουθούν και την προηγούμενη δραστηριότητά τους στην πλατφόρμα αγορών του Facebook.

«Πιστεύουμε ότι η εξατομίκευση της εμπειρίας αγορών είναι πολύ σημαντική», αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος του Instagram.

Αν όλα πάνε καλά, οι ηλεκτρονικές αγορές θα μεταφερθούν και στο Instagram, με την εταιρεία να σχεδιάζει παρόμοιες εμπορικές δυνατότητες και στο WhatsApp και Messenger.