Το InterContinental Hotels Group (IHG) παρατηρεί σημάδια βελτιωμένης ζήτησης πελατών, αφού είδε τα έσοδα του να πέφτουν περισσότερο από το 50% και τα κέρδη να πέφτουν στο 82% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, λόγω του COVID -19.
Το IHG, μητρική εταιρεία των εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων Holiday Inn, Crowne Plaza, Regent και Hualuxe, υπέστη το ίδιο πλήγμα με τους άλλους μεγάλους ξενοδοχειακούς φορείς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 λόγω της πανδημίας.
Και βρέθηκε να προσπαθεί να μειώσει το κόστος όπου είναι δυνατόν, ενώ εξακολουθεί να ανοίγει τα ξενοδοχεία του ανά τον κόσμο.
Μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020, τα έσοδα του IHG μειώθηκαν κατά 52% και ανέφεραν προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη 74 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με τα 410 εκατομμύρια δολάρια που κέρδισαν την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η εταιρεία επεσήμανε «μικρές αλλά σταθερές» βελτιώσεις σε βασικούς δείκτες, όπως έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR).
Το RevPar της IHG τον Ιούλιο σημείωσε πτώση 58%, αφού έφτασε σχεδόν στο 75% κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με το Reuters τα μερίδια χρηματιστηρίου στην εταιρεία, τα οποία μειώθηκαν κατά περίπου 20% φέτος, έχουν αυξηθεί έως και 4% σήμερα.