H SWISS τιμήθηκε από τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) με το βραβείο Fast Travel Award Platinum για τη μεγάλη ποικιλία των καινοτόμων self-service εγκαταστάσεων της. Το πλατινένιο βραβείο στο πρόγραμμα Fast Travel της ΙΑΤΑ απονέμεται μόνο στις αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν self-service τουλάχιστον στο 80% των επιβατών τους, όπως ορίζεται από την κεντρική ένωση της αεροπορικής βιομηχανίας, όπως τα online check-in. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SWISS Thomas Klühr έλαβε την αναγνωρισμένου κύρους διάκριση από την ΙΑΤΑ την Τρίτη σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της SWISS. Η SWISS υπήρξε ενεργό μέλος του προγράμματος της ΙΑΤΑ Fast Travel από τότε που ξεκίνησε το 2007.

Η Swiss International Air Lines (SWISS) είναι μόλις η δεύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που παίρνει το Βραβείο Fast Travel Platinum της ΙΑΤΑ. Η διάκριση απονέμεται σε αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν self-service τουλάχιστον στο 80% των επιβατών τους, όπως ορίζεται από την Ένωση σε τομείς όπως το check-in και την καταγραφή των αποσκευών. Η SWISS προσφέρει στους επιβάτες της ένα ευρύ φάσμα self-service εγκαταστάσεων, που είναι όλες σχεδιασμένες για να ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για τη μεγαλύτερη ευελιξία, την ατομικότητα και τον έλεγχο στην οργάνωση του ταξιδιού τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SWISS Thomas Klühr παρέλαβε το βραβείο εξ ονόματος της εταιρείας από τον Περιφερειακό Αντιπρόεδρο Ευρώπης της ΙΑΤΑ Rafael Schvartzman, σε μια τελετή στα κεντρικά γραφεία της SWISS που βρίσκονται δίπλα στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης. «Μία ύψιστη προτεραιότητα μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας την πιο άνετη ταξιδιωτική εμπειρία», δήλωσε ο Thomas Klühr όταν έλαβε το βραβείο. «Είναι κάτι που ήδη εργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια. Έτσι, είμαστε στην ευχάριστη θέση να λάβουμε αυτό το βραβείο Platinum της ΙΑΤΑ, η οποία επιβεβαιώνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε έτσι.»

Ο Schvartzman δήλωσε: «Πολλά συγχαρητήρια στη SWISS για την διάκριση Fast Travel Platinum της ΙΑΤΑ. Σύμφωνα με έρευνες της βιομηχανίας, πάνω από το ήμισυ του συνόλου των επιβατών θέλουν να μειώσουν τους χρόνους αναμονής στα ταξίδια τους, και περίπου τα τρία τέταρτα των επιβατών σε όλο τον κόσμο θέλουν περισσότερες επιλογές self-service. Κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες όπως η SWISS βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτών των βελτιώσεων στην εμπειρία των επιβατών «.

Πηγή : www.airnews.gr