Το φετινό WTM θα είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και ικανοποιητικά για πολλά χρόνια, δεδομένου ότι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί λόγω COVID-19 έχουν αρθεί σε όλο τον κόσμο.

Το WTM (7-9 Νοεμβρίου στο ExCeL, Λονδίνο) προσφέρει απαράμιλλες επιχειρηματικές ευκαιρίες και ευκαιρίες δικτύωσης καθώς ταξιδιωτικές εταιρείες και προμηθευτές συγκεντρώνονται από όλο τον κόσμο για να συναντηθούν για να αποκαταστήσουν ή να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες.

Είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό γεγονός για την ΑΒΤΑ. Θα έχουν μια ομάδα σε ετοιμότητα στο επιχειρηματικό μας σαλόνι (South Gallery Lounge 29) για να συναντηθούν με τρέχοντα μέλη, συνεργάτες και συναδέλφους της ABTA από προορισμούς. Η σημασία του WTM για τους προορισμούς είναι δύσκολο να υπερεκτιμηθεί, καθώς τα περίπτερα αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των εκθετών.

Οι κυβερνήσεις αναγνωρίζουν επίσης την αξία της συμμετοχής στην εκδήλωση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, ανώτερα μέλη της ηγετικής ομάδας της ABTA θα συναντηθούν με υπουργούς τουρισμού και άλλους σημαντικούς φορείς λήψης αποφάσεων για να συζητήσουν αμοιβαία ζητήματα και τρόπους συνεργασίας. Αυτές οι πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις λείπουν σε μεγάλο βαθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας και είναι υπέροχο να μπορούμε να συναντηθούμε ξανά με αυτόν τον τρόπο.

Τα ΜΜΕ του κόσμου θα είναι επίσης παρόντα, ως αναγνώριση της τεράστιας οικονομικής σημασίας των ταξιδιών και του τουρισμού για πολλές χώρες και, ειδικότερα, της συμβολής της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στο εξωτερικό του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι εκπρόσωποι της ABTA θα είναι σε ετοιμότητα για να πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις και να συζητήσουν τις προοπτικές για ταξίδια το 2023, καθώς αντιμετωπίζουμε τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα.

Η τελευταία έκθεση της ABTA Holiday Habits 2022, δείχνει ότι οι άνθρωποι έχασαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν. Παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής, οι διακοπές παραμένουν προτεραιότητα δαπανών και, ενθαρρυντικά, πολλά από τα μέλη μας ανέφεραν επίσης υψηλό επίπεδο ζήτησης για διακοπές το επόμενο έτος.