Μείωση εσόδων της τάξης του 45%-50% σε ετήσια προβλέπει η Trip.com Κίνας για το 2020.

Ωστόσο, ο κορυφαίος πάροχος online ταξιδιωτικών υπηρεσιών στην Κίνα, ανακοίνωσε ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για το 4ο τρίμηνο και ολόκληρο το έτος 2019.

Τα έσοδα από εργασίες για το τέταρτο τρίμηνο του 2019 ανήλθαν σε 84 εκατ. δολάρια.

Η ετήσια αύξηση εσόδων για ξενοδοχεία (εξαιρουμένων των προορισμών της Μεγάλης Κίνας) έφθασε το 51% το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Τέλος, οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία μέσω Ctrip αυξήθηκαν κατά περίπου 50% σε ετήσια βάση το τέταρτο τρίμηνο του 2019.