Η Σιγκαπούρη σχεδιάζει να απαιτήσει από όλες τις πτήσεις που αναχωρούν από τη χώρα να χρησιμοποιούν μια ελάχιστη ποσότητα βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) από το 2026. Μάλιστα, σκοπεύει να επιβάλει στους επιβάτες να πληρώνουν μια σταθερή εισφορά SAF εντός της τιμής του εισιτηρίου τους.

Τα εν λόγω σχέδια αποκαλύφθηκαν από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Σιγκαπούρης (CAAS), ως μέρος του σχεδίου Singapore Sustainable Air Hub.

Περιλαμβάνουν διάφορες πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για την «οικοδόμηση ενός οικοσυστήματος SAF» συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης για τις αεροπορικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τουλάχιστον 1 ανά σεντ SAF από το 2026.

Στη συνέχεια, η CAAS θέλει να αυξήσει αυτή την ελάχιστη απαίτηση SAF σε 3-5% έως το 2030 «υπό την επιφύλαξη των παγκόσμιων εξελίξεων και της ευρύτερης διαθεσιμότητας και υιοθέτησης του SAF».

Πόσο θα κοστίζει

Οι επιβάτες που πετούν από τη Σιγκαπούρη θα πρέπει να πληρώσουν εισφορά SAF ως μέρος του σχεδίου για «παροχή βεβαιότητας κόστους σε αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιώτες».

Αυτή η εισφορά θα βασίζεται στην απόσταση της πτήσης και την κατηγορία ταξιδιού με έναν επιβάτη που πετάει από τη Σιγκαπούρη προς το Λονδίνο σε οικονομική κατάσταση που θα πληρώσει περίπου 9,50 λίρες το 2026.

Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία θεωρεί την αυξανόμενη χρήση του SAF ως τον πρωταρχικό τρόπο για τη μείωση των εκπομπών και την επίτευξη του στόχου της επίτευξης μηδενικού καθαρού έως το 2050.