Αναδιάρθρωση των επιδοτούμενων άγονων αεροπορικών γραμμών προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.Ο κ. Σπίρτζης κατάγγειλε το σύστημα επιδότησης, καθώς επιβαρύνει τα κρατικά ταμεία με 45 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Σταμάτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως οι πραγματικές άγονες γραμμές, όπως η Κάλυμνος και το Καστελόριζο, «δεν έχουν κανέναν λόγο να ανησυχούν». Τόνισε πως «υπήρχαν ρουσφέτια σε αεροπορικές εταιρίες» και πρόσθεσε πως «θα τεθούν κριτήρια, όπως το εποχιακό και η χιλιομετρική απόσταση, για τον εξορθολογισμό του».
«Είναι άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα που κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ το χρόνο; Αυτό δεν είναι τόνωση στον τουρισμό της Κέρκυρας, αλλά ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες», υπογράμμισε μεταξύ άλλων.
Παράλληλα, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι δεν μπορεί το εισιτήριο Αθήνα – Λονδίνο να κοστίζει σήμερα από 158 έως 213 ευρώ και στην πτήση Άκτιο- Σητεία η θέση να επιδοτείται από το δημόσιο με 547 ευρώ ή η μια θέση της πτήσης Θεσσαλονίκη – Σκύρος με 459 ευρώ
Τέλος, επισήμανε ότι «η κυβέρνηση έχει ήδη επεξεργαστεί και ολοκληρώνει ποιες άγονες γραμμές είναι όντως άγονες και ποιες είναι ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες».