Σε νέους ανοικτούς διαγωνισμούς για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου προχώρησε το Υφυπουργείο τουρισμού της χώρας. Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι πρώτες υποβληθείσες προτάσεις δεν ικανοποίησαν το Υφυπουργείο.

Στόχος του Υφυπουργείου είναι να εκπονήσει μια νέα ταυτότητα (brand name) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.

Η δημιουργία της νέας ταυτότητας θεωρείται θεμελιώδης για την επίτευξη των στόχων της νέας εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό 2020-2030, που παρουσίασε πρόσφατα το Υφυπουργείο.

Η νέα ταυτότητα θα παρουσιαζόταν για πρώτη φορά στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου τον Μάρτιο του 2020. Μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια, το Μάιο του 2019 το Υφυπουργείο Τουρισμού εκπόνησε όρους και προχώρησε στην προκήρυξη ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού ύψους 2 εκατ. ευρώ (400.000 ευρώ για τα επόμενα 5 χρόνια).

Οι προσφορές που είχαν ζητηθεί περιελάμβαναν :

  • -τη δημιουργία νέου λογότυπου,
  • -τη δημιουργία και προετοιμασία όλων των απαραίτητων δημιουργικών υλικών για την υλοποίηση της νέας ταυτότητας, καθώς και
  • -το σχεδιασμό και την παραγωγή του δημιουργικού υλικού για όλες τις διαφημιστικές και εμπορικές δραστηριότητες του Υφυπουργείοθ.

Η Επιτροπή αφού εξέτασε τους τεχνικούς φακέλους των προσφορών, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι καμιά από τις προσφορές που είχαν υποβληθεί δεν έλαβε τέτοια βαθμολογία ώστε να γίνει παραδεκτή. Ως εκ τούτου, εισηγήθηκε όπως ο διαγωνισμός τερματιστεί.

Τέλος, το Υφυπουργείο Τουρισμού θα προχωρήσει στις αμέσως επόμενες εβδομάδες σε ξεχωριστό ανοικτό διαγωνισμό για την παραγωγή του δημιουργικού υλικού για την προώθηση της Κύπρου.

Για τις δύο αυτές διαδικασίες θα υπάρξει σχετική ενημέρωση από το Υφυπουργείο Τουρισμού το επόμενο διάστημα.