Ανακάμπτει σταδιακά η αγορά φιλοξενίας της Κίνας, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της STR.

Ειδικότερα, υπήρξε επιστροφή σε κάποια «κανονικά μοτίβα» στα καταλύματα της χώρας. Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο Jesper Palmqvist, διευθυντής της STR για την περιοχής της Ασίας-Ειρηνικού.

Ωστόσο, τα επίπεδα πληρότητας παραμένουν χαμηλά, με τα ξενοδοχεία να είναι γεμάτα κατά 40%.

Η αγορά καθοδηγείται αποκλειστικά από την εγχώρια ζήτηση, χωρίς διεθνείς πτήσεις, που σημαίνει ότι υπάρχει ένα ανώτατο όριο που μπορεί αυτή να επιτευχθεί.

Μόνο όταν οι πτήσεις επανέλθουν μπορεί η αγορά να ανακάμψει πλήρως. Τα ξενοδοχεία που ανέκαμψαν πρώτα ήταν τα μεσαίας κλίμακας.