Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η αναζωπύρωση του COVID-19 στην Κίνα επηρέασε τις δραστηριότητες του Ομίλου Trip.com για το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Τα καθαρά έσοδα παρέμειναν σταθερά σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021 και μειώθηκαν 12% σε σχέση με το τρίμηνο.
Εν τω μεταξύ, οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων σε παγκόσμιες πλατφόρμες –οι επωνυμίες του Ομίλου Trip.com περιλαμβάνουν τις Ctrip, Skyscanner και Trip.com– αυξήθηκαν περισσότερο από 270% από έτος σε έτος. Κυρίως λόγω της ανάκαμψης των αγορών της Ευρώπης και του Ασίας-Ειρηνικού.
Τα ταξίδια αναψυχής συνέχισαν να συμβάλλουν σημαντικά στην ανάκαμψη της κινεζικής εγχώριας αγοράς. Οι κρατήσεις σε τοπικά ξενοδοχεία αυξήθηκαν 20% από έτος σε έτος το 1ο τρίμηνο του 2022.
«Το πρώτο τρίμηνο, ενθαρρυνόμαστε να δούμε σταθερή αύξηση της ταξιδιωτικής ζήτησης στις παγκόσμιες αγορές, ειδικά σε όλη την Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό, καθώς περισσότερες χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, λέει ο James Liang, εκτελεστικός πρόεδρος του Ομίλου Trip.com.
Είμαστε πρόθυμοι να αξιοποιήσουμε αυτά τα θετικά μηνύματα για να ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά και να ενισχύσουμε τα ίχνη μας στην παγκοσμιοποίηση».
Η καθαρή ζημία για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν 155 εκατομμύρια δολάρια, μια βελτίωση σε σχέση με την καθαρή απώλεια 1,8 δις δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, ήταν 16 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με καθαρή ζημία 216 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2021.
Τα έσοδα ανά τομέα
- Τα έσοδα από κρατήσεις καταλυμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν 299 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
- Τα έσοδα από τα εισιτήρια μεταφορών για το τρίμηνο ήταν 262 εκατομμύρια δολάρια, αύξηση 10% από το προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω της ισχυρής ανάκαμψης των αεροπορικών ταξιδιών στην αγορά του εξωτερικού.
- Τα έσοδα από οργανωμένες εκδρομές για το τρίμηνο ήταν 20 εκατομμύρια δολάρια – μείωση 27% από την ίδια περίοδο το 2021 και 30% μείωση από το προηγούμενο τρίμηνο – ενώ τα εταιρικά ταξίδια ήταν 35 εκατομμύρια δολάρια, μείωση 12% από την ίδια περίοδο το 2021 και Μείωση 40% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ για το πρώτο τρίμηνο του 2022 μειώθηκαν κατά 11% στα 133 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2021 και κατά 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.