Ταξίδια πολλαπλών γενεών ή multigenerational travel και είναι η επόμενη δυνατή ευκαιρία ανάπτυξης στην ταξιδιωτική βιομηχανία, υποστηρίζουν οι ειδικοί.

Τα ταξίδια πολλαπλών γενεών έχουν αυξηθεί εδώ και χρόνια. Η αγορά των οικογενειακών διακοπών εξακολουθεί να κυριαρχείται από εικόνες νέων, ελκυστικών ζευγαριών που περπατούν χέρι-χέρι κατά μήκος της παραλίας, με τα παιδιά τους και τους γονείς τους.

Σύμφωνα με έρευνα του Clusters τον περασμένο Ιούλιο -με περισσότερους από 1.000 ερωτηθέντες- πάνω από το 50% των Βρετανών κάνουν διακοπές πολλαπλών γενεών και μάλιστα το 27% οπωσδήποτε μια φορά το χρόνο.

Σε αντίθεση με ένα ζευγάρι, που μπορεί να είναι πιο αυθόρμητο, οι ταξιδιώτες πολλών γενεών είναι πιο οργανωτικοί. Τείνουν να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων όπου είναι δυνατόν, είτε πρόκειται για ημερήσιες εκδρομές, εστιατόρια ή μεταφορές αεροδρομίων.

Εκτιμούν τα εργαλεία σχεδιασμού, αναζητούν τρόπους για να αποφύγουν τις ουρές, συστάσεις από τους ειδικούς και πρόσβαση σε αξιόπιστες πληροφορίες.

Ήδη, στην Αμερική τα ταξίδια που “οι παππούδες πληρώνουν” για να απολαύσει διακοπές όλη η οικογένεια – “που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά” – είναι από τις πιο hot τάσεις στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας με απότομη αύξηση.

Σύμφωνα με έρευνα του Preferred Hotel Group η αύξηση τους και ο τρόπος που σχεδιάζονται τα ταξίδια του είδους οφείλονται στο διαδίκτυο και στα social media.

Οικογένειες που ταξιδεύουν, σε νέους προορισμούς τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και συχνά και δύο.  Από παππούδες, γιαγιάδες και πάει λέγοντας που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ζουν σε διαφορετικές περιοχές και θεωρούν μία καλή ευκαιρία να ξεδώσουν και να βρεθούν όλοι μαζί στην…εξερεύνηση ενός νέου προορισμού.

Τι αναζητούν

  • Ευκαιρίες να ξοδέψουν χρόνο στην δημιουργία αναμνήσεων.
  • Προορισμούς άγνωστους.
  • Χαλαρωτικές εμπειρίες.
  • Γαστρονομικές απολαύσεις

Μultigenerational travel, και “ότι θέλει το παιδί”

  • 40% των παιδιών επιλέγει τον προορισμό.
  • 46% επιλέγει το κατάλυμα.
  • 77% των παιδιών συμμετέχουν ενεργά ή επηρεάζουν τον προγραμματισμό διακοπών.

Ποιοι πληρώνουν τα ταξίδια multigenerational travel

  • Παππούδες 35%.
  • Γονείς 25%

Κλασικοί προορισμοί multigenerational travel

  • Καραϊβική 29%
  • Ορλάντο 25%
  • Iταλία 17%
  • Αγγλία 16%
  • Γαλλία 16%

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες για να τους προσεγγίσουν θα πρέπει να:

  • Τους δελεάσουν με προσφορές και εκπτώσεις.
  • Να τους πείσουν ότι θα δημιουργήσουν όμορφες αναμνήσεις.
  • Κάνουν τις εμπειρίες όσο το δυνατόν πιο βολικές για όλες τις ηλικίες και τις ικανότητες.