Kάθε Οκτώβριο, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.
Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.
Το Hilton Αθηνών, ένα ξενοδοχείο-ορόσημο για την πόλη, στις 19 Οκτωβρίου θα αποτελέσει σύμβολο ελπίδας και θα μεταφέρει το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στο κοινό της Αθήνας.
Το Hilton Αθηνών δεν είναι απλά ένα ξενοδοχείο, αλλά αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής, επιχειρηματικής, αλλά και πολιτιστικής ζωής της πόλης. Ήταν το πρώτο παράρτημα διεθνούς ξενοδοχειακής αλυσίδας που άνοιξε ποτέ στην Αθήνα, ένα πρωτοφανές σε μέγεθος και πολυτέλεια ξενοδοχείο, που σηματοδότησε μια νέα εποχή ευημερίας και ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό. Το Hilton Αθηνών ήταν ανάμεσα στα κτίρια που καθόρισαν την αρχιτεκτονική αισθητική της δεκαετίας του ’60 συνδυάζοντας την επιβλητική μεγαλοπρέπεια με την αρχαιοελληνική λιτή γραμμή και τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα με έντονα ελληνικά στοιχεία, όπως τη χρήση του Πεντελικού μαρμάρου και τις μνημειώδεις ανάγλυφες συνθέσεις του ζωγράφου Γιάννη Μόραλη με την αρχαϊκή τους θεματολογία.
Το Hilton Αθηνών θα φωταγωγηθεί τη Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου και… θα παραμείνει ροζ για μία εβδομάδα με σκοπό να ενισχύσει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο αφιερώνει όλο το μήνα Οκτώβριο στην εκστρατεία ενημέρωσης προσφέροντας το 50% των εσόδων από το ροζ cocktail του Galaxy και τη ροζ πάβλοβα του Βυζαντινού για την ενίσχυση της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Ε.Μ.Ε.Ι.Σ, ενός δικτύου εθελοντών γιατρών που χειρουργούν οικονομικά αδύναμες και ανασφάλιστες γυναίκες με καρκίνο του μαστού.