Της Εύας Οικονομάκη

Σε πυρετώδεις διεργασίες βρίσκονται το υπουργείο Τουρισμού, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Marketing Greece προκειμένου μέσα στις επόμενες εβδομάδες να είναι έτοιμη η νέα καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, με στόχο την τόνωση του εισερχόμενου τουρισμού, εν μέσω συζητήσεων για την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών που θα επιτρέψουν την επανεκκίνηση της τουριστικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Tourism Today, ΕΟΤ και Marketing Greece προετοιμάζουν αυτές τις ημέρες τις δημιουργικές προτάσεις τους γύρω από τη νέα διαφημιστική καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό και μέσα στην επόμενη εβδομάδα επίκειται συνάντηση με τον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, προκειμένου να προχωρήσουν στην τελική διαμόρφωση της νέας καμπάνιας.

Προτεραιότητα

Άλλωστε, η προβολή της χώρας είναι ένας από τους πέντε άξονες πάνω στους οποίους βασίζεται η επανεκκίνηση του τουρισμού, ενός από τους πλέον νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, με τον ίδιο τον υπουργό Τουρισμού να επισημαίνει από το βήμα της Βουλής ότι «η νέα καμπάνια για πρώτη φορά θα μπορέσει να είναι μια εθνική καμπάνια, μακριά από παραφωνίες, από ερασιτεχνισμούς».

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα καμπάνια, η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής, θα ξεκινήσει να προβάλλεται τον Ιούνιο.

Προκειμένου, μάλιστα, να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή απήχηση στον τρόπο προσέγγισης των ξένων αγορών, ο ΕΟΤ πραγματοποιεί σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης του Πολυτεχνείου Κρήτης έρευνα για την έξοδο κάθε χώρας-στόχου από την υγειονομική κρίση, παράμετρος πάνω στην οποία θα είναι βασισμένη η προβολή της νέας διαφημιστικής εκστρατείας για την Ελλάδα.

«Για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στον τρόπο προσέγγισης των ξένων αγορών, χρειαζόμαστε επιστημονικά δεδομένα και αξιόπιστες αναλύσεις. Η πορεία αντιμετώπισης της πανδημίας στις αγορές της Ευρώπης που μας ενδιαφέρουν, είναι εξίσου σημαντικό στοιχείο με την πορεία εξέλιξής της στη χώρα μας», είπε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Η νέα καμπάνια που θα στοχευμένη σε κάθε αγορά-πηγή εισερχόμενου τουρισμού ξεχωριστά, θα εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας, κεφαλαιοποιώντας σε σημαντικό βαθμό τα αντανακλαστικά που επέδειξε η Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό

Την ίδια στιγμή, η Marketing Greece, με επικεφαλής την Ιωάννα Δρέττα, πρόκειται να κάνει για πρώτη φορά μία διαφημιστική εκστρατεία που θα επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής ζήτησης.

Η καμπάνια, η οποία και αυτή εκτιμάται ότι θα βγει στον «αέρα» τον Ιούνιο, θα είναι εστιασμένη στο συναίσθημα, στρατηγική που χαρακτηρίζει, άλλωστε, τα τελευταία χρόνια την εταιρεία.