Σύνταξη: tourismtoday.gr
H Booking.com ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει μια συνεπώνυμη πιστωτική κάρτα στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με ανάρτηση στο LinkedIn, η προσπάθεια ηγείται του Jonathan Rossman, ο οποίος στο παρελθόν ήταν επικεφαλής προϊόντων καρτών στην JPMorgan Chase και στρατηγικής αφοσίωσης αεροπορικών εταιρειών στην American Express, ενώ εργάστηκε επίσης στις Travelport, British Airways και Sabre.
Η σελίδα σταδιοδρομίας της Booking.com παραθέτει επίσης ένα άνοιγμα για έναν «διευθυντή, ανάπτυξη και στρατηγική συνεπώνυμης πιστωτικής κάρτας».
Η αγγελία εργασίας αναφέρει ότι ο ρόλος είναι νέος και «δημιουργείται για την κυκλοφορία και τη διαχείριση της επερχόμενης πιστωτικής κάρτας της Booking.com στις ΗΠΑ, μια αγορά κορυφαίας προτεραιότητας για την εταιρεία.
Αυτή είναι μια συναρπαστική ευκαιρία να δημιουργήσετε και να αναπτύξετε μια μοναδική και διαφοροποιημένη πιστωτική κάρτα για τον κορυφαίο πάροχο διαδικτυακών ταξιδιωτικών υπηρεσιών στον κόσμο».
Δεν είναι σαφές πότε η εταιρεία θα διαθέσει την πιστωτική κάρτα και ποια ταξιδιωτικά προνόμια θα είναι διαθέσιμα στους κατόχους καρτών.
Ωστόσο, εδώ και αρκετά χρόνια, ο Glenn Fogel, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings, μιλάει για τη σημασία των πληρωμών ως μέρος του οράματος της εταιρείας για ένα «συνδεδεμένο ταξίδι» και για την προώθηση της πίστης.