Οι Millennials που αναζητούν την πολυτέλεια βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ταξιδιωτικής ανάκαμψης των ΗΠΑ. Αυτό προκύπτει από κοινή μελέτη της Accenture με το Tripadvisor.

Η έρευνα ανέλυσε το ταξιδιωτικό συναίσθημα των καταναλωτών σε 49 πολιτείες των Η.Π.Α.

  • Από τους Αμερικανούς ερωτηθέντες που δεν ταξίδεψαν καθόλου το 2020, σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) δήλωσαν ότι νιώθουν άνετα να το κάνουν το 2021.
  • Οι ερωτηθέντες που κερδίζουν 100.000 $ ή περισσότερα είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν το 2021 – με πάνω από το ένα τρίτο (34%) να έχει ήδη κάνει κράτηση για το 2021.
  • Όσοι ταξίδεψαν το 2020 είναι πιθανότερο να έχουν κάνει κράτηση για ταξίδι το 2021 – από αυτούς που απάντησαν πέρυσι, το σαράντα ένα τοις εκατό (41%) έχει ήδη κάνει κράτηση για το 2021 σε σύγκριση με μόλις 13% εκείνων που δεν ταξίδεψε καθόλου το 2020.

Ταξιδιωτικός σχεδιασμός

Πάνω από το ήμισυ (54%) όλων των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ που κερδίζουν περισσότερα από 50.000 $ σκέφτονται να ταξιδέψουν εσωτερικά για το επόμενο ταξίδι τους.

Το ένα τέταρτο (25%) αυτών που κερδίζουν 100.000 $ ή περισσότερα σκέφτονται να πετάξουν στο εξωτερικό για το επόμενο ταξίδι τους.

Οι Millennials που κερδίζουν πάνω από 50.000 $ είναι οι πιο πρόθυμοι να πετάξουν. Τρεις στους πέντε (58%) των ερωτηθέντων εξετάζουν τα εγχώρια ταξίδια (σε σύγκριση με το 41% ​​μεταξύ άλλων ηλικιακών ομάδων) και ένας στους τέσσερις (25%) εξετάζει τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια.

Οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν μεγαλύτερα ταξίδια φέτος. Το 87% των ερωτηθέντων που έχουν ήδη κάνει κράτηση ταξιδιού έχουν επιλέξει ένα ταξίδι τριών διανυκτερεύσεων και άνω. Όσοι δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση για ταξίδι, περισσότερο από τα τρία τέταρτα (77%) σχεδιάζουν ένα διάλειμμα τριών διανυκτερεύσεων και άνω.

Διακοπές στην παραλία

Η παραλία παραμένει η νούμερο ένα επιλογή για τα περισσότερα ηλικιακά τμήματα. Ένας στους τρεις (30%) επιλέγει διακοπές στην παραλία ως τον επόμενο προορισμό της άνοιξης ή του καλοκαιριού.

City break διακοπές

Υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για διακοπές στην πόλη για τους ταξιδιώτες των ΗΠΑ. Ένας στους τέσσερις (25%) λέει ότι οι προορισμοί της πόλης είναι η προτιμώμενη επιλογή. Ωστόσο έρχεται στη δεύτερη θέση μετά από τις παραλίες και μπροστά από άλλους τύπους ταξιδιών.

Ταξίδι για χαλάρωση

Για όλες τις δημογραφικές ηλικίες η επιθυμία να χρησιμοποιήσουν το ταξίδι ως μέσο χαλάρωσης είναι σαφής. Σχεδόν οι μισοί 45%) λένε ότι η χαλάρωση είναι αυτό που ζητούν στο επόμενο ταξίδι τους

Αναβάθμιση ταξιδιού

Ορισμένες ομάδες είναι επίσης πρόθυμες να δαπανήσουν περισσότερα για ταξίδια φέτος για να αναβαθμίσουν τα ταξίδια τους. Το 32% των Millennials υψηλού εισοδήματος σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες το 2021 – σχεδόν διπλάσιο του μέσου όρου των ερωτηθέντων.

Το ένα τρίτο (37%) των Millennials υψηλού εισοδήματος σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα από 5.000 $ σε ένα επερχόμενο πολυτελές ταξίδι.