Αύξηση του αριθμού των Βρετανών που στρέφεται στα τουριστικά πρακτορεία για να κλείσει τις διακοπές του, καταγράφει έρευνα του The Advantage Travel Partnership, με τους νεότερους μάλιστα ταξιδιώτες να πρωτοστατούν.

  • Σχεδόν 9 στους 10 ή 88% ταξιδιωτικοί πράκτορες που συμμετείχαν στην έρευνα Business Impact Analysis τον Αύγουστο δήλωσαν ότι διαπίστωσαν αύξηση σε νέους πελάτες.
  • Σχεδόν το 1/4 ανέφερε ότι οι νέοι πελάτες ήταν ηλικίας 18-34 ετών.
  • Το 84% συνέχισε να επενδύει στις επιχειρήσεις του παρά τις οικονομικές προκλήσεις
  • Το 36% επένδυσε στο μάρκετινγκ
  • Το 24% στην τεχνολογία
  • Το 1/4  δήλωσε ότι χρησιμοποίησε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να υποστηρίξει τη δραστηριότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το 72% δήλωσε ότι ανησυχεί “ελαφρώς” για το οικονομικό περιβάλλον που επηρεάζει την επιχείρησή του, προσδιορίζοντας ως κύριους τομεία ανησυχίεας το κόστος ζωής, την τιμολόγηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών
  • Το 1/3 των επιχειρήσεων δήλωσε ότι εξακολουθεί να έχει ανεξόφλητα δάνεια μετά την πανδημία του Covid-19
  • Το 1/4 δήλωσε ότι το λειτουργικό κόστος  αυξήθηκε μεταξύ 25% και 49% τους τελευταίους έξι μήνες.
  • Το 48% δυσκολεύεται να προσλάβει νέο προσωπικό

Σε ερώτηση σχετικά με τις κυβερνητικές αντιλήψεις για τον κλάδο

  • Το 88% εκτιμά ότι τα ταξίδια δεν θεωρούνται βασικός οικονομικός μοχλός
  • Το 56% ανέφερε πως  δεν πιστεύει ότι η κυβέρνηση κατανοεί τον ταξιδιωτικό τομέα και
  • το 64% θέλει έναν υπουργό ειδικά υπεύθυνο για τον εξερχόμενο τουρισμό.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, κ. Julia Lo Bue-Said, δήλωσε: “Δεδομένης της αύξησης των νέων πελατών και του γεγονότος ότι οι κρατήσεις υπερβαίνουν τα επίπεδα του 2019, αναμένουμε ότι θα υπάρξει ρεκόρ επισκέψεων σε ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι άνθρωποι προσπαθούν να κλείσουν το επόμενο ταξίδι τους με έναν αξιόπιστο ειδικό.

Είναι υπέροχο να βλέπεις ότι η επιθυμία των Βρετανών να ταξιδέψουν δεν έχει υποχωρήσει. Με την τρέχουσα ζήτηση και μια θετική προοπτική για το 2024, τα μέλη μας συνεχίζουν να επενδύουν στις επιχειρήσεις τους για να αυξήσουν τις βάσεις πελατών”.

Παράλληλα πρόσθεσε πως: “Αυτό που αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια και ότι οι καταναλωτές έχουν διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει υποκατάστατο των ταξιδιωτικών πρακτόρων που λειτουργούν ως σύμβουλοι, που γνωρίζουν τους πελάτες τους και μπορούν να παρέχουν συμβουλές από ειδικούς, υποστήριξη και ηρεμία.”