Στα χέρια της κινεζικής Ctrip περνάει η σκωτσέζικη ιστοσελίδα Skyscanner για εύρεση και αγορά αεροπορικών εισιτηρίων,για το ποσό των 1,7 δισ. δολαρίων .
Ο ιστότοπος βοηθάει τους χρήστες να συγκρίνουν τιμές σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας συνολικά τις προσφορές διαφορετικών εταιρειών.
«Η Ctrip γνωρίζει πως πρέπει να κάνει εξαγορές στο εξωτερικό για να εξελίξει τη δική της τεχνολογική υποδομή», δήλωσε στους Financial Times o Shaun Rein, διευθυντής στην China Market Research Group.
Το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της Ctrip το 2015 ήταν 3,5%, έναντι 5,7% και 7,6% της Expedia και της Kayak αντίστοιχα.
Ο κ. Rein ανέφερε πως η Ctrip βασιζόταν σε τηλεφωνικά κέντρα υψηλού κόστους και μια εκτεταμένη διαδικτυακή υποδομή που κατασκευάστηκε το 2000, σε μια εποχή που οι χρήστες προτιμούσαν να τηλεφωνούν παρά να μπαίνουν στο διαδίκτυο.
«Έχουν το μεγαλύτερο τηλεφωνικό κέντρο στον κόσμο, ενώ την ίδια στιγμή οι πελάτες τους μας λένε ότι η ιστοσελίδα έχει μικροπροβλήματα» σημείωσε ο κ. Rein.
«Η Skyscanner θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε την παγκόσμια παρουσία μας και θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας» δήλωσε ο Liang Jianzhang, συνιδρυτής της Ctrip, που είναι το μεγαλύτερο διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο της Κίνας.
Σημειώνεται πως η Skyscanner «γεννήθηκε» στη Σκωτία, το μακρινό 2003, από 3 φίλους που αναζητούσαν οικονομικές πτήσεις .Σήμερα έχει πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες, είναι διαθέσιμη σε 30 γλώσσες και έχει γραφεία σε 10 χώρες.
Όσον αφορά την Ελλάδα , ο ιστότοπος ανέδειξε τη χώρα μεταξύ των δέκα πιο δημοφιλών και οικονομικών προορισμών του κόσμου.