Καθώς το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) εγκαινιάζει την 22η Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής στο Ριάντ, μια νέα παγκόσμια έρευνα καταναλωτών αποκάλυψε ότι η όρεξη για διεθνή ταξίδια βρίσκεται πλέον στο υψηλότερο σημείο από την έναρξη της πανδημίας.

Σύμφωνα με την έρευνα περισσότερων από 26.000 καταναλωτών από 25 χώρες, που διεξήγαγε η YouGov για το WTTC, το 63% σχεδιάζει ένα ταξίδι αναψυχής τους επόμενους 12 μήνες. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η όρεξη για ταξίδια δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, με περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) των καταναλωτών να προγραμματίζουν τρία ή περισσότερα ταξίδια την ίδια περίοδο.

Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι οι ταξιδιώτες από την Αυστραλία θα ξοδέψουν τα περισσότερα όσον αφορά τα διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, με τα jet setters από τον Καναδά, τη Σαουδική Αραβία και τις Φιλιππίνες να αναμένεται επίσης να ξοδέψουν περισσότερα από άλλους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με το YouGov «global tracker», η ελκυστικότητα και η θετική εντύπωση της Σαουδικής Αραβίας ως προορισμού συνεχίζει να αυξάνεται, με τις υψηλότερες βαθμολογίες στις χώρες της περιοχής του Κόλπου, μαζί με την Ινδονησία, την Ινδία, τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη.

Η Julia Simpson, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος του WTTC είπε

“Τα αποτελέσματα αυτής της παγκόσμιας έρευνας δείχνουν επίσης την αυξανόμενη σημασία των βιώσιμων ταξιδιών μεταξύ των καταναλωτών.” Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (61%) δήλωσαν ότι προτιμούν ταξιδιωτικές μάρκες και προορισμούς που είναι πιο βιώσιμοι, ενώ σχεδόν οι μισοί (45%) δήλωσαν ότι θα ξοδεύουν τα χρήματα που κέρδισαν με κόπο μόνο με επωνυμίες που είναι κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνες.