
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η ζήτηση για διεθνή σιδηροδρομικά ταξίδια από το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να τριπλασιαστεί τα επόμενα 15 χρόνια, από 11 εκατομμύρια σε 35 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως εάν εισαχθεί πρόσθετη χωρητικότητα.
Μελέτη, που ανατέθηκε από την εταιρεία σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας του Ηνωμένου Βασιλείου London St. Pancras Highspeed υποδηλώνει ότι η αναμενόμενη ανάπτυξη και ο ανταγωνισμός στη γραμμή υψηλής ταχύτητας HS1 θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μειώσεις ναύλων έως και 30%.
Η μοντελοποίηση δείχνει επίσης ότι έως και 18 πρόσθετες καθημερινές υπηρεσίες θα μπορούσαν να εκτελούνται σε υπάρχοντα δρομολόγια, ενώ η ζήτηση θα μπορούσε να υποστηρίξει την κυκλοφορία τρένων σε έως και πέντε νέους προορισμούς σε ολόκληρη τη δυτική Ευρώπη, σύμφωνα με το London St. Pancras Highspeed.
Η έκθεση έρχεται αφότου η εταιρεία σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα ένα πακέτο οικονομικών κινήτρων για να ενθαρρύνει νέους και υπάρχοντες φορείς εκμετάλλευσης να αυξήσουν τις υπηρεσίες στη γραμμή HS1, η οποία εκτείνεται από το σταθμό St. Pancras έως τη σήραγγα της Μάγχης.
Η γραμμή αυτή τη στιγμή λειτουργεί με χωρητικότητα 50%, με τη Eurostar ως μοναδικό φορέα, ωστόσο μια πρόσφατη έκθεση σκοπιμότητας από το Office of Rail and Road (ORR), που ρυθμίζει τους σιδηροδρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, παρείχε “πράσινο σήμα” για αυξημένο ανταγωνισμό στη διακαναλική διαδρομή.
Η Trenitalia, αυτή την εβδομάδα, έγινε ο τελευταίος πάροχος που εξέφρασε ενδιαφέρον για την έναρξη υπηρεσιών μεταξύ Λονδίνου και Παρισιού, μετά τον όμιλο Virgin του Richard Branson και τη νεοφυή Gemini Trains.
Οι σιδηροδρομικοί φορείς που πληρούν τις προϋποθέσεις για το κίνητρο HS1 θα δικαιούνται εκπτώσεις στο τέλος ανάκτησης επένδυσης, το οποίο καταβάλλεται για την εκτέλεση υπηρεσιών στη γραμμή, συν ένα κίνητρο για την αύξηση του όγκου των επιβατών, σύμφωνα με τον σιδηροδρομικό φορέα.
Επιπλέον, υπάρχουν σχέδια για υπερδιπλασιασμό της χωρητικότητας διεθνών επιβατών στο σταθμό St. Pancras σε σχεδόν 5.000 επιβάτες την ώρα για να ικανοποιηθεί η προβλεπόμενη ανάπτυξη.
Μια πρόσφατα υπογραφείσα συμφωνία με την Eurotunnel, η οποία διαχειρίζεται τη σήραγγα της Μάγχης, αναμένεται επίσης να μειώσει τους χρόνους ταξιδιού, να βελτιώσει τον συντονισμό του χρονοδιαγράμματος και να δώσει περαιτέρω κίνητρα για περισσότερες υπηρεσίες και διαδρομές.
Ο Robert Sinclair, Διευθύνων Σύμβουλος της London St. Pancras Highspeed, δήλωσε ότι “η μελέτη υποδεικνύει τη μεγαλύτερη μεταμόρφωση στα διεθνή σιδηροδρομικά ταξίδια υψηλής ταχύτητας εδώ και μια γενιά.
Οι επιβάτες επιλέγουν όλο και περισσότερο τρένο έναντι του αέρα για κλιματικούς λόγους και επειδή τους αρέσει η άνεση και η άνεση του ταξιδιού απευθείας από το κέντρο της πόλης στο κέντρο της πόλης.”
Και πρόσθεσε πως με “συλλογική αποφασιστικότητα και δράση, μπορούμε να τριπλασιάσουμε τον αριθμό των επιβατών, να μειώσουμε τους ναύλους και να ξεκλειδώσουμε νέους προορισμούς σε όλη την Ευρώπη.
Το αναπτυξιακό μας κίνητρο είναι καταλύτης για να γίνει πραγματικότητα αυτό το όραμα, υποστηρίζοντας τους φορείς να εισάγουν νέες υπηρεσίες πιο γρήγορα, διαμορφώνοντας ένα συναρπαστικό μέλλον για τους διεθνείς σιδηροδρόμους.”