Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου αυξάνουν την αναζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές. Με το ενδιαφέρον αναζήτησης πτήσεων και ξενοδοχείων να είναι στα ύψη για πρώτη φορά φέτος τον Μάρτιο.

Αυτό δείχνουν τα στοιχεία έρευνας από το Butter. Το μοναδικό ταξιδιωτικό πρακτορείο Buy Now Pay Later (BNPL) του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η ανάλυση του Butter καταγράφει τα μηνιαία επίπεδα ενδιαφέροντος αναζήτησης για ξενοδοχεία και πτήσεις κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους.
Καθώς και τη σύγκριση αυτού του ενδιαφέροντος με ένα χρόνο πριν.

Ο δείκτης ενδιαφέροντος αναζήτησης που αποδόθηκε στις πτήσεις ήταν κατά μέσο όρο 22 κατά το μήνα Μάρτιο. Αύξηση 6% τον προηγούμενο μήνα και η πρώτη μηνιαία αύξηση από τον Δεκέμβριο.

Ωστόσο, ενώ αυτή η θετική κίνηση θα φέρει ελπίδα για τους επόμενους μήνες, το ενδιαφέρον αναζήτησης για πτήσεις παρέμεινε σημαντικά χαμηλότερο τον Μάρτιο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (-66%). Και με πτώση 69% για το πρώτο τρίμηνο του 2021 συνολικά έναντι του 2020.

Το ενδιαφέρον αυξήθηκε τόσο για ξενοδοχεία όσο και για πτήσεις

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι για πρώτη φορά το 2021, το ενδιαφέρον των καταναλωτών τόσο για ξενοδοχεία όσο και για πτήσεις αυξήθηκε σε μηνιαία βάση.

Αντίθετα, οι προοπτικές για τη ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι πιο θετικές.

Στα 39, η μέση βαθμολογία ενδιαφέροντος αναζήτησης για το Μάρτιο παραμένει σημαντικά χαμηλότερη από τα επίπεδα πριν από τα κέρδη.
Ωστόσο, το ενδιαφέρον αναζήτησης για ξενοδοχεία αυξήθηκε 12% μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου.

Ίσως πιο ελπιδοφόρο είναι το γεγονός ότι αυτή η μέση μηνιαία βαθμολογία ήταν 3% υψηλότερη από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Με τις εποχιακές τάσεις να υποδηλώνουν ότι αυτό θα ενισχυθεί όσο προχωρά το έτος.

Όχι μόνο αυξάνεται το ενδιαφέρον, αλλά τα χρήματα που ξοδεύουν οι παραθεριστές αυξάνονται επίσης.

Μια πρόσφατη έρευνα της TUI διαπίστωσε ότι οι οικογένειες ξοδεύουν 20% περισσότερα στις διακοπές τους.

Αυτή η αύξηση των δαπανών οφείλεται στην εστίαση στην ασφάλεια έναντι του κόστους, με τους καταναλωτές να επιλέγουν καλύτερα θέρετρα, καλύτερη ταξιδιωτική ασφάλιση και καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών, ενώ βρίσκονται σε ξένη χώρα για να προστατεύσουν από την απειλή του Covid.

“Η αποκάλυψη του χάρτη πορείας εξόδου από το κλείδωμα στα τέλη Φεβρουαρίου φαίνεται να ήταν αρκετή για να ενισχύσει το συναίσθημα των καταναλωτών στον τομέα των ταξιδιών. Ακόμα κι αν αυτή η ώθηση ισοδυναμούσε μόνο αύξηση στην επισκεψιμότητα αναζήτησης τον Μάρτιο, τόνισε ο Τίμοθι Ντέιβις συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Butter.

Ωστόσο, αν και αυτό είναι θετικό σημάδι, παραμένουμε μακριά από τα προηγούμενα επίπεδα ενδιαφέροντος. Τόσο για τις πτήσεις όσο και για τα ξενοδοχεία”.