Σύνταξη: tourismtoday.gr
Καθώς η ζήτηση για ταξίδια αυξάνεται στις ΗΠΑ, το ίδιο συμβαίνει και με τις διαφημιστικές δαπάνες.
Σύμφωνα με στοιχεία της MediaRadar ανήλθε σε σχεδόν 623 εκατομμύρια δολάρια από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους.
Η MediaRadar, ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες, οι πάροχοι καταλυμάτων, οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και οι οργανισμοί προώθησης προορισμού (DMOs) έχουν διαφημιστεί μέχρι στιγμής το 2022.
Όπως διαπιστώθηκε πώς οι δαπάνες για διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 43% σε ετήσια βάση από 435 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Το 2020, οι δαπάνες για διαφημίσεις ανήλθαν σε περίπου 569 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο.
Πόσα ξόδεψαν για διαφήμιση οι πάροχοι καταλυμάτων
Οι διαφημίσεις στα καταλύματα αντιστοιχούν στο ήμισυ της συνολικής δαπάνης των 623 εκατομμυρίων δολαρίων.
Περισσότερα από 10 εκατομμύρια δολάρια -η κάθε μία- ξόδεψαν στις ΗΠΑ μέχρι στιγμής το 2022 οι:
- Airbnb.
- Vrbo (Expedia Group).
- Guitar Hotel (Hard Rock Entertainment).
- Hilton.
- Marriott International.
- Unique Travel Corp (Sandals Resorts).
Συνολικά, η επένδυση τους ήταν κοντά στα 200 εκατομμύρια δολάρια, ή το 64% των συνολικών δαπανών διαμονής.
Αεροπορικές εταιρείες και δαπάνες για διαφημίσεις
Οι δαπάνες για διαφημίσεις αεροπορικών εταιρειών μέχρι στιγμής το 2022 έχουν αυξηθεί κατά 141% από έτος σε έτος.
Σημείωσαν απότομη άνοδο τον Φεβρουάριο, όταν οι δαπάνες για διαφημίσεις κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν στο 41% της συνολικής επένδυσης.
Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2022, οι δαπάνες για διαφημίσεις τον Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά 340% από μήνα σε μήνα.
Οι κορυφαίοι αεροπορικές εταιρείες τον Φεβρουάριο του 2022 -με συνδυασμένη διαφημιστική δαπάνη άνω των 73 εκατομμυρίων δολαρίων- ήταν:
- Delta Air Lines (αύξηση σχεδόν 750% από μήνα σε μήνα).
- Southwest Airlines (άνοδος άνω του 215% από μήνα σε μήνα).
- Turkish Airlines (δαπάνησαν 142 φορές από την επένδυση τους τον Ιανουάριο του 2022).
DMOs και διαφημιστικές δαπάνες
Σε DMOs οι δαπάνες για διαφημίσεις, μέχρι τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, σημειώσανε αύξηση 46% από έτος σε έτος, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το Charleston Area Convention & Visitors Bureau, το Monroe County Tourist Development Council, το Orlando/Orange County Convention & Visitors Bureau, το Visit Florida and Williamsburg Tourism Council έχουν επενδύσει όλα πάνω από 5 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές δαπάνες μέχρι στιγμής το 2022. Συνολικά περισσότερα από 58 εκατομμύρια δολάρια μαζί.
Ενοικίαση αυτοκινήτου και διαφημιστικές δαπάνες
Οι δαπάνες για διαφημίσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου αυξήθηκαν κατά 50% σε ετήσια βάση σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2021.
Το τμήμα γνώρισε επίσης αλλαγή στρατηγικής μορφής φέτος. Από έτος σε έτος, οι εταιρείες αύξησαν τις δαπάνες σε τηλεόραση και ψηφιακά μέσα κατά 93% και 250%, αντίστοιχα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021.
Όλες οι άλλες μορφές -συμπεριλαμβανομένου του διαδικτυακού βίντεο, του Facebook και εντύπων- μειώθηκαν από έτος σε έτος το 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2021.