Σύνταξη tourismtoday.gr

Ο γαμήλιος τουρισμός γίνεται ναυαρχίδα του κλάδου στην Ιταλία, φέτος. Οι ιταλικοί γάμοι είναι μια ελκυστική εμπειρία για πολλούς ξένους.

Μόλις το 2022, κατέγραψε τζίρο 599 εκατ. ευρώ στην Ιταλία, περίπου 11% περισσότερο από τα επίπεδα που εκτιμήθηκαν το 2019, σύμφωνα με το Κέντρο Τουριστικών Μελετών.

Υπάρχουν 11.000 ξένα ζευγάρια που επέλεξαν να παντρευτούν στην Ιταλία και το 54% αποφασίζει συμβολική ιεροτελεστία. Το 2023, η αύξηση θα είναι περίπου 10%.

Η Ιταλία επιλέγεται συχνά ως προορισμός γάμου για μια τόσο σημαντική μέρα. Οι μελλοντικοί σύζυγοι θέλουν να ανακαλύψουν αυθεντικά, ασυνήθιστα μέρη με πολιτισμούς και νέες παραδόσεις, που είναι πέρα από «πρέπει να δουν» που γνωρίζουν όλοι. Η λέξη κλειδί είναι η εμπειρία.

Επομένως, ο προορισμός γάμου διαμορφώνεται ως μια ολοένα αυξανόμενη τάση επιλογής.

Προφίλ ταξιδιωτών σε προορισμό γάμου

Το είδος του ζευγαριού που επιλέγει έναν προορισμό γάμου είναι μεσαίου και υψηλού εισοδήματος, με ηλικιακό εύρος από 25 έως 35 ετών (70%).

Ο προϋπολογισμός που επενδύεται είναι πολύ υψηλότερος από ό,τι σε έναν παραδοσιακό γάμο, με τον ίδιο αριθμό καλεσμένων. Με βάση τη διάρκεια της διαμονής, το ζευγάρι και οι καλεσμένοι πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 3 διανυκτερεύσεις.

Κορυφαίοι προορισμοί γάμου στην Ιταλία

Η Τοσκάνη είναι ο κορυφαίος προορισμός γάμου στην Ιταλία, με το 21% των ξένων ζευγαριών να επιλέγουν τις γραφικές και καλλιτεχνικές ομορφιές της, ενώ ακολουθούν η Λομβαρδία και η Καμπανία.

Η Απουλία φαίνεται να αναπτύσσεται ραγδαία και ολόκληρη η αλυσίδα εφοδιασμού δικτυώνεται για να δημιουργήσει ένα ποιοτικό προϊόν που μπορεί να προσελκύσει όλο και περισσότερα ζευγάρια.

Η μεγάλη πρόκληση για την Ιταλία θα είναι να ενισχύσει όλους τους άλλους προορισμούς της που δεν είναι γνωστοί και δεν έχουν μαζικό τουρισμό.

Στην κορυφή των στατιστικών, οι ΗΠΑ είναι η αγορά που κατέχει το ρεκόρ με 33,7%, ακολουθούμενες από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Βόρεια Ευρώπη, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία, την Αυστραλία, τη Ρωσία, το Βέλγιο και την Κίνα.