Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι καταγγελίες για απάτες από διαδικτυακές συνδρομητικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες με εταιρείες στο εξωτερικό πενταπλασιάστηκαν στην Βρετανία.

Αυξήθηκαν 520% ​​μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2021, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020.

Αυτό δείχνουν τα στοιχεία από τον οργανισμό παροχής συμβουλών καταναλωτών UK International Consumer Center (UKICC).

Οι Βρετανοί καταναλωτές ενημέρωσαν το UKICC ότι δεν γνώριζαν πως είχαν συνάψει μια συνδρομητική σύμβαση. Μέχρι που τους ήρθε μια πληρωμή από την κάρτα τους.

Συνολικά 186 καταναλωτές από το Ηνωμένο Βασίλειο ανέφεραν πρόβλημα στην υπηρεσία συνδρομής ταξιδιού στο UKICC το 2ο τρίμηνο 2021 σε σύγκριση με 30 παρόμοιες περιπτώσεις καταναλωτών το 2ο τρίμηνο 2020.

Πώς στήνεται οι απάτη

«Οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου ταξιδεύουν πολύ λιγότερο από την αρχή της πανδημίας του COVID-19, αλλά εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να αποθηκεύσουν αυτό που θεωρούν μια συμφωνία για το μέλλον, επισημαίνει ο Andy Allen διευθυντής στο UKICC.

Δυστυχώς, με αυτή την επιθυμία για μια φθηνή συμφωνία έπεσαν σε μια παγίδα συνδρομής».

Οι παγίδες συνδρομής είναι ένας από τους κύριους τομείς που η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου θέλει να αντιμετωπίσει.

Οι προτάσεις για τη μεταρρύθμιση της πολιτικής του ανταγωνισμού και των καταναλωτών, είναι προς διαβούλευση έως το βράδυ της 1ης Οκτωβρίου.
Η κυβέρνηση θέλει να περιορίσει τις παγίδες συνδρομής. Και απαιτεί από τις επιχειρήσεις να καταστήσουν σαφές για ποιο πράγμα εγγράφονται οι καταναλωτές και αφήνοντας τους να ακυρώσουν εύκολα.

Οι απάτες δεν αφορούν παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

«Οι καταναλωτές, λένε ότι δεν γνωρίζουν πάντοτε ότι έχουν συνάψει μια συνδρομητική σύμβαση μέχρι να ληφθεί μια πληρωμή από την κάρτα τους, υπογραμμίζει ο Andy Allen.
Μερικές φορές έχουν πρόβλημα να ακυρώσουν τη συνδρομή».

Όπως διευκρινίζει οι καταγγελίες για απάτη αφορά «συνδρομές που αγοράζεται στο διαδίκτυο. Δεν έχουμε καταγγελίες του είδους από παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες».