Απογειώθηκαν τα ενοποιημένα έσοδά της Accor, για το πρώτο τρίμηνο του έτους 2019, τα οποία ανήλθαν σε 987 εκατ. αυρώ, αυξημένα κατά 34,2% και 8,8% αντίστοιχα (LFL).

“Σε ένα ταραγμένο μακροοικονομικό περιβάλλον, η απόδοση εσόδων του πρώτου τριμήνου του ομίλου τονίζει την αποτελεσματικότητα του μετασχηματισμού μας και την αξιοπιστία της στρατηγικής μας”, δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Accor Sebastien Bazin.

Το RevPAR του ομίλου αυξήθηκε επίσης κατά 1,6%, με μικτές επιδόσεις ανάλογα με την περιοχή.
Η Ευρώπη ήταν ανθεκτική (+ 3,3%), ενώ η Ασία-Ειρηνικός υποχώρησε ελαφρά (-0,6%).

Ανάπτυξη και αλλαγές

Οι μεταβολές στο πεδίο εφαρμογής της ενοποίησης (εξαγορές και διαθέσεις) είχαν θετικό αντίκτυπο 176 εκατ. ευρώ στο +23,9%, χάρη ιδίως στις συνεισφορές των Mantra και Mövenpick.

Οι επιδράσεις σε νομίσματα είχαν θετική επίδραση ύψους 11 εκατ. ευρώ, η οποία οφείλεται κυρίως στην υποτίμηση του ευρώ έναντι του δολαρίου ΗΠΑ (8%).

Κατά το πρώτο τρίμηνο, η Accor άνοιξε 71 ξενοδοχεία, που αντιπροσωπεύουν 8.300 δωμάτια.
Στα τέλη Μαρτίου 2019, ο αγωγός του Ομίλου ανερχόταν σε 1.135 ξενοδοχεία και 200.000 δωμάτια.

Δραστηριότητες ξενοδοχείου

Τον Φεβρουάριο, η Accor ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος ALL-Accor Live Limitless. Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα ανακοίνωσε την υπογραφή αρκετών παγκόσμιων εταιρικών σχέσεων, ιδίως με την AEG, την IMG και τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Paris Saint-Germain .
Τον Μάρτιο, η Accor εξακολούθησε να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της με τα νέα εμπορικά σήματα της « Tribe » και « The House of Originals» .
Αυτό τον μήνα τον Απρίλιο, η Accor ανακοίνωσε την έναρξη δύο ξενοδοχείων στην Ινδία, των Raffles Jaipur και Raffles Udaipur, που σηματοδοτούν μια νέα κατεύθυνση για τον Ομιλο φιλοξενίας στην Ινδία, με μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια και τα premium brands.