Οι αεροπορικές εταιρείες παραβλέπουν μισό δισεκατομμύριο λίρες σε αναξιοποίητα βοηθητικά έσοδα από ταξιδιώτες που αναζητούν απελπισμένα διαβεβαίωση ότι θα επιβιβαστούν στην πτήση τους. Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα της τεχνολογικής εταιρείας Zamna.

Η ανεξάρτητη έρευνα αγοράς, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, διαπίστωσε ότι τρεις στους τέσσερις (76%) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν στην αεροπορική τους εταιρεία ένα επιπλέον τέλος, πάνω από την τιμή του εισιτηρίου τους, για έναν πλήρη έλεγχο ταξιδιωτικών εγγράφων σύμφωνα με τους κανονισμούς προορισμού, πριν φτάσουν στον το αεροδρόμιο.

 

Ανησυχώντας τόσο για την άφιξή τους στο αεροδρόμιο με τα σωστά ταξιδιωτικά έγγραφα οι ερωτηθέντες ήταν, κατά μέσο όρο, πρόθυμοι να πληρώσουν 5,32 £ για να έχουν ήσυχο το μυαλό τους πριν την πτήση. Αυτό ισοδυναμεί με τουλάχιστον 510 εκατ. £ δευτερογενών εσόδων αεροπορικών εταιρειών.

Επιπλέον, ενώ 5,32 £ ήταν το μέσο ποσό που όσοι πετούσαν ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν για έναν έλεγχο ταξιδιωτικών εγγράφων πριν από την πτήση, το 35% των καταναλωτών ήταν στην πραγματικότητα πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 10 £ για τη διασφάλιση μιας τέτοιας υπηρεσίας.

Η έρευνα υπογράμμισε επίσης ότι το 64% των ερωτηθέντων πίστευε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα έπρεπε να κάνουν περισσότερα για να τους βοηθήσουν να εξασφαλίσουν ότι τα έγγραφα που σχετίζονται με τις πτήσεις τους είναι εντάξει πριν φύγουν από το σπίτι για το αεροδρόμιο. Μόνο το 16% πίστευε ότι την ευθύνη φέρουν μόνο οι επιβάτες.