Όλο και περισσότερο έδαφος κερδίζουν τα επαγγελματικά ταξίδια σε συνδυασμό με αναψυχή ή αλλιώς τα ταξίδια Bleisure.

Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία έρευνας της Great Hotels of the World (GHOTW) σχετικά με τα επαγγελματικά ταξίδια.

  • Το 50% ταξιδεύει πέντε ή περισσότερες φορές το χρόνο.
  • Το 70% ταξιδεύει με πτήσεις τεσσάρων ωρών ή περισσότερο.
  • Το 75% δήλωσε ότι είναι συνήθης πρακτική η επέκταση των επαγγελματικών ταξιδιών τους για αναψυχή.
  • Το 44% πιστεύει ότι τα Bleisure ταξίδια γίνονται όλο και πιο κοινά.

Αυθεντικές εμπειρίες εναντίον απρόσωπων παραμονών

Οι Bleisure ταξιδιώτες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση για “αυθεντικές πολιτισμικές εμπειρίες”, παρά για μία απρόσωπη διαμονή σε μεγάλα ξενοδοχεία.
Οι επικεφαλής εταιρειών φαίνεται να επικεντρώνονται τώρα περισσότερο στη δημιουργία μιας συλλογικής και ουσιαστικής εμπειρίας στα ταξίδια. Που οδηγεί στην ανθρώπινη αλληλεπίδραση και συνδέσεις, ενισχύει τις βασικές αξίες της εταιρείας και αυξάνει τη συνολική δέσμευση.