Το μέγεθος της αγοράς ξενοδοχείων αναμένεται να αγγίξει το 1,27 τρισ. δολάρια έως το 2031, όπως αποκαλύπτει η τελευταία έκθεση της Transparency Market Research.

Η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων είχε προβλεφθεί να φτάσει τα 628,4 δισ. δολάρια το 2021. Μάλιστα, αναμένεται να καταγράψει ρυθμό ανάπτυξης 8,1% από το 2022 έως το 2031.

Το 2021, η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη τόσο σε έσοδα όσο και σε πληρότητα. Για να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό και να διατηρήσουν την ανοδική τους τροχιά, οι ξενοδόχοι μελετούν τακτικά την αγορά και αναζητούν την επόμενη ευκαιρία που θα μπορούσε ενδεχομένως να μεταμορφώσει τον τομέα της φιλοξενίας.

Τι οδηγεί την ανάπτυξη

Η ψηφιοποίηση, οι αναδυόμενες οικονομίες και η αύξηση της ισχύος των καταναλωτικών δαπανών παγκοσμίως οδηγούν τον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού. Κατά την προβλεπόμενη περίοδο, αυτό αναμένεται να δημιουργήσει κερδοφόρες δυνατότητες για τους συμμετέχοντες στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Βασικά ευρήματα

Ο αριθμός των επαγγελματικών ταξιδίων έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω της αυξανόμενης μεσαίας τάξης, της ταχέως αναπτυσσόμενης τεχνολογίας, της αύξησης του εργατικού δυναμικού χιλιετίας και της βελτίωσης των οικονομιών.

Η ανάπτυξη της εταιρικής κερδοφορίας και ο παγκόσμιος επιχειρηματικός τομέας έχουν διευρύνει σημαντικά την ικανότητα εταιρικών δαπανών για επαγγελματικά ταξίδια.

Αναμένεται ότι αυτή η αύξηση στις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια θα υποστηρίξει την επέκταση της παγκόσμιας ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Τάσεις αγοράς

  • Η αύξηση της παγκόσμιας αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών έχει επιφέρει μια δυναμική στροφή στις προτιμήσεις των καταναλωτών προς τα ξενοδοχεία. Σήμερα, η πλειονότητα των τουριστών επιλέγει αλυσίδες ξενοδοχείων από ανεξάρτητες εγκαταστάσεις.
  • Προκειμένου να αποκτήσουν μεγαλύτερη έλξη στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία, αρκετές από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο έχουν προχωρήσει βελτιώνοντας τις υπηρεσίες τους και εφαρμόζοντας μια σειρά από πρωτοβουλίες στην πράξη.
  • Τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στα θέρετρα υγείας και ευεξίας, κάτι που έχει ενθαρρύνει τις αλυσίδες ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο να παρέχουν υψηλού επιπέδου spa και εναλλακτικές ιατρικές υπηρεσίες, καθώς γνωρίζουν ότι ορισμένοι τουρίστες είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτές τις ανέσεις.
  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι millennials έχουν υψηλά πρότυπα για τον τομέα της φιλοξενίας. Αυτή η γενιά είναι έτοιμη να ξοδέψει περισσότερα για μια προσαρμοσμένη εμπειρία. Οι ξενοδοχειακές εταιρείες ενθαρρύνονται από αυτές τις τάσεις των καταναλωτών να συνεργαστούν με πολλούς τομείς προκειμένου να βελτιώσουν ολόκληρη την εμπειρία των επισκεπτών.
  • Μερικοί από τους σημαντικότερους τομείς που επιτρέπουν στα ξενοδοχεία να βελτιώσουν τις προσφορές τους είναι η ψυχαγωγία, οι εταιρείες πολυτελών ενδυμάτων και η τεχνολογία πληροφοριών. Μέσω αυτών των συμμαχιών, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν την αξία των ενοικιαζόμενων δωματίων τους, κάτι που με τη σειρά του ανεβάζει το δείκτη ADR (μέση ημερήσια τιμή) και υποστηρίζει την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.