Το μέγεθος της Παγκόσμιας Διαδικτυακής Ταξιδιωτικής Αγοράς αποτιμήθηκε σε 354,2 δις. δολάρια το 2020. Η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί αγγίζοντας το 1.835,6 δις. δολάρια έως το 2028, με ρυθμό ανάπτυξης 14,8 % σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Spherical Insights & Consulting.

Η Ασία και ο Ειρηνικός κυριάρχησαν με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για την παγκόσμια διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά το 2020, λόγω του ότι έχει τις περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης στον κλάδο των ταξιδιών στο Διαδίκτυο. Η Ινδία και η Κίνα αναδείχθηκαν οι πιο κερδοφόρες περιοχές.

Η ανάγκη για διαδικτυακές ταξιδιωτικές υπηρεσίες αυξάνεται σε όλο τον κόσμο. Η πλειοψηφία των τελικών χρηστών της αγοράς έχει πρόσβαση σε κινητά τηλέφωνα.

Τα διαδικτυακά ταξίδια είναι εύκολα προσβάσιμα μέσω smartphone και διαδικτύου. Η ζήτηση για ταξίδια στο Διαδίκτυο αυξάνεται ως αποτέλεσμα καινοτόμων ταξιδιωτικών εφαρμογών. Τέλος, καθώς αυξάνεται το διαθέσιμο εισόδημα, αυξάνεται και το ποσοστό των ταξιδιών και του τουρισμού.