Η παγκόσμια αγορά σε παραθαλάσσια ξενοδοχεία αναμένεται να αυξηθεί από 132,65 δισ. δολάρια σε 203,06 δις. δολάρια σε 10 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της The Brainy Insights.

Η παγκόσμια άνοδος του τουρισμού και η αυξανόμενη δημοτικότητα των γάμων και των διακοπών στην παραλία έχουν ωθήσει εξέχουσες εταιρείες στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού να ιδρύσουν παραλιακά ξενοδοχεία εξοπλισμένα με εκτεταμένες ανέσεις.

Πολλοί συμμετέχοντες στην αγορά είναι αφοσιωμένοι στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών και προσιτών καταλυμάτων για να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να προσελκύσουν μεγαλύτερο πελατολόγιο.

Επιπλέον, οι ξενοδοχειακές εταιρείες επεκτείνουν ενεργά τις αλυσίδες τους για να συμπεριλάβουν νέους παραθαλάσσιους προορισμούς, έτοιμοι να ξεκλειδώσουν κερδοφόρες προοπτικές ανάπτυξης τόσο για τους αναδυόμενους όσο και για τους καθιερωμένους παίκτες της αγοράς στο άμεσο μέλλον.

Τι οδηγεί την ανάπτυξη

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας για βελτιωμένες εμπειρίες επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων εφαρμογών για κινητά για κρατήσεις, ανέπαφων check-in/check-out και εξατομικευμένων υπηρεσιών, μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των ταξιδιωτών.

Επιπλέον, η έμφαση στις γκουρμέ γευστικές εμπειρίες και η προώθηση της τοπικής κουζίνας μπορεί να προσελκύσει καλοφαγάδες και γαστρονομικούς ταξιδιώτες, αναδεικνύοντας τις μοναδικές γεύσεις του προορισμού.

Επίσης, η προσφορά πολιτιστικών εμπειριών, όπως τοπικές περιηγήσεις και αλληλεπιδράσεις με ιθαγενείς κοινότητες, μπορεί να εμπλουτίσει την εμπειρία του επισκέπτη και να συνδέσει τους ταξιδιώτες με την κληρονομιά του προορισμού.

Τέλος, όπως αναφέρει η έρευνα τα παραλιακά ξενοδοχεία μπορούν να στοχεύουν εταιρικούς και επαγγελματίες ταξιδιώτες παρέχοντας συνεδριακές εγκαταστάσεις, χώρους συσκέψεων και πακέτα κινήτρων για εταιρικές εκδηλώσεις, συναντήσεις, κίνητρα, συνέδρια και εκθέσεις (MICE).