Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτορείων αποτιμήθηκε σε 143,9 δισ. δολάρια το 2022 και προβλέπεται να φτάσει τα 212,9 δισ. δολάρια έως το 2032, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης κατά 3,7% από το 2023 έως το 2032. Αυτό προκύπτει από τα πρόσφατα δεδομένα μελέτης της Allied Market Research.

Πρωταρχικοί παράγοντες ανάπτυξης

Η παγκόσμια παραδοσιακή αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων επεκτείνεται γρήγορα λόγω της αλλαγής των προτιμήσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των πολύπλοκων ταξιδιωτικών δρομολογίων και της αυξανόμενης ζήτησης για διαβουλεύσεις ένας προς έναν.

Ωστόσο, η αγορά των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων περιορίζεται σημαντικά από το κόστος και την πίεση των προμηθειών. Από την άλλη πλευρά, οι εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες δημιουργούν προσοδοφόρες ευκαιρίες για την ανάπτυξη της παγκόσμιας παραδοσιακής αγοράς ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Ανά τύπο υπηρεσιών, το τμήμα μετακινήσεων κατείχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς το 2022, αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από τα δύο πέμπτα των εσόδων της παγκόσμιας αγοράς παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτορείων και εκτιμάται ότι θα διατηρήσει την ηγετική του θέση καθ’ όλη την περίοδο πρόβλεψης.

Η ζήτηση για υπηρεσίες μεταφοράς αυξάνεται στην παραδοσιακή αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων. Οι ταξιδιώτες αναζητούν την ευκολία των επιλογών μεταφοράς με εξειδικευμένες γνώσεις που ευθυγραμμίζονται με τα εξατομικευμένα δρομολόγια τους.

Το τμήμα ταξιδιωτικών καταλυμάτων, ωστόσο, εμφανίζει το ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης 5,% κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Οι ηλικίες 22-31 διατηρούν την ηγετική τους θέση

Ανά ηλικιακή ομάδα οι 32-43 ετών κατείχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς το 2022, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς παραδοσιακών ταξιδιωτικών πρακτορείων και εκτιμάται ότι θα διατηρήσει την ηγετική του θέση καθ’ όλη την περίοδο πρόβλεψης.

Το ίδιο τμήμα θα παρουσίαζε το ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης 4,7% κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Η ζήτηση από την ηλικιακή ομάδα 32-43 αυξάνεται στην παραδοσιακή αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων λόγω των ειδικών αναγκών τους ως επαγγελματίες που εργάζονται και ταξιδιώτες με γνώμονα την οικογένεια.

Η Ευρώπη κυρίαρχος έως το 2032

Η Ευρώπη κατείχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς όσον αφορά στα έσοδα το 2022, συνεισφέροντας με περισσότερο από το ένα τρίτο και είναι πιθανό να κυριαρχήσει στην αγορά κατά την περίοδο πρόβλεψης.